Ik heb vandaag Uggs gekocht, maar twijfelde in de winkel met de maat, heb normaal met andere schoenen maat 39 of 40, vaker 40. Nu werden de uggs me in maat 39 geadviseerd omdat de verkoopster zei dat 40 te groot zat, maar toch ben ik bang dat 39 misschien te klein is en met me teen door de stof heen zal komen? Wat is jullie ervaring
Ik draag maat 42 in vrijwel al mijn schoenen maar in de UGG's heb ik echt maat 41, ze vallen groot uit, dus dan zou ik als ik jou was ook maat 39 kopen.
Geen ervaring met Uggs, maar ik heb winterlaarzen altijd iets groter, aangezien ik in de winter altijd lekkere dikke sokken aantrek.
Heb ik nog nooit meegemaakt met m'n uggs. Net als half naast je uggs lopen. Hoe krijgen mensen dat voor elkaar . Ik heb overigens de maat die ik normaal ook heb.
Uggs lopen altijd een beetje uit. Maar als jouw teen echt tegen de neus zit zou ik ze ruilen voor een maat groter want de kans dat je teen er dan doorheen komt is groot.
Ik heb bij Uggs ook een maat kleiner ze lopen best uit maar als je echt heel strak zit zou ik wel een maat groter nemen
Ik had eerst een maat kleiner maar je zag een rare vervorming bij de grote teen (prikte er niet doorheen) maar heb het jaar erna toch een maat groter gekocht
Haha ik heb 10 paar! UGG's lopen heel erg uit. Ik heb schoenmaat 38, maar UGG's 37. Aks ze te ruim zitten lopen ze echt niet lekker meer. In de winter ook niet echt warm
Ik heb 13 paar UGG's. Normaal heb ik 39/40, maar UGG's altijd 40. Ik heb in de winter alrijd hele dikke sokken aan en hou er niet van als alles strak zit. Ze lopen sowieso nog uit. Het hangt ook van de vorm van je voet af, dus of je tenen idd er "doorheen steken". Hoe zaten ze in de winkel dan?
Ik heb normaal ook 40 en met uggs mini bailey button heb ik 39 gekocht. Zit even een weekje strak en dan zitten ze goed. Dat bont gaat vormen naar je voet. Zijn ze te groot dan ga je er zo in sloffen naar verloop van tijd.
Als je nu echt met je teen tegen de voorkant aanzit en bang bent dat je er doorheen gaat zou ik ze toch ruilen voor een maatje grote. Als dat niet zo is hoef je ze niet te ruilen hoor. Ik heb volgens mij mt 38 van Uggs en normaal gesproken meestal maar 39.
Ik heb schoenmaat 37 maar met al me Uggs moet ik echt 38 kopen want anders zitten ze te strak! Van uitlopen heb ik nog niets gemerkt
Mijn normale schoenmaat is ook 39/40 waarvan meestal maat 40. Van mijn UGG's heb ik 39 en dat zit prima! Ze lopen nog uit.