Dag dames. Ik heb 2keer de zwangerschaps test gedaan en allebij de keren 1verticaal en 1horizontale streepjes vond het best vreemd. Wat kan het zijn?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. XxSuzanne
Kruidvat 2 voor 5 euro heeft geen horizontale streepjes! Die heeft twee verticale paarse streepjes.Als je zwanger bent tenminste. De Kruidvat 2 voor 10 euro heeft blauwe streepjes. Deze heeft standaard een verticale controlestreep en een horizontale teststreep. Als deze test positief is, verschijnt er en verticale streep door de horizontale streep waardoor je een plusteken te zien krijgt. Ik vermoed dus dat je met die laatste Kruidvat test hebt getest en dat deze negatief is.
K heb ze met paarse streepjes gehad.. k dnk dat hetgwn negatief is maar het was zo raaaar.. het s ook geen recht streepje het lijkt een beetje op een zelf getekent streepje.vwel raar.. Toch bedankt voor jullie reacties
Misdchien teveel urine gebruikt? Anders gewoon foutieve testen. Even nieuwe kopen. Hoe lang ben je al over tijd? Al lang gestopt met de pil?
Ik ben niet overtijd maar ben al 5maanden gestopt met de pil al vanaf die dag zijn we bezig.. ik wist wel dat het negatief was maar tog met een beetje hoop vroeg ik het ff.. wil zo graag zwanger zijn!! De laatste tijd heb k ook veel hoofdpijn, grotere borsten, vaak plassen en mijn mestuatie was maar 3dagen (wat normaal 6 moest zijn) vandaar k nog een pieep klein beetje twijfelde. Xxx