een verticaal en een horizontale streepjes??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzan66, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzan66

Suzan66 Lid

19 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames.

Ik heb 2keer de zwangerschaps test gedaan en allebij de keren 1verticaal en 1horizontale streepjes vond het best vreemd:(. Wat kan het zijn?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

XxSuzanne

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    eh wat voor test?

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kan je een foto posten?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Welk merk test?

Foto?

5. Suzan66

Suzan66 Lid

19 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jmmr genoeg hb k geen foto's het ware 2dagen terug. Die ene van kruidvat 2v5....

6. Be Happy

Kruidvat 2 voor 5 euro heeft geen horizontale streepjes! Die heeft twee verticale paarse streepjes.Als je zwanger bent tenminste.

De Kruidvat 2 voor 10 euro heeft blauwe streepjes. Deze heeft standaard een verticale controlestreep en een horizontale teststreep.
    Als deze test positief is, verschijnt er en verticale streep door de horizontale streep waardoor je een plusteken te zien krijgt.

Ik vermoed dus dat je met die laatste Kruidvat test hebt getest en dat deze negatief is.

7. Suzan66

Suzan66 Lid

19 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb ze met paarse streepjes gehad.. k dnk dat hetgwn negatief is maar het was zo raaaar.. het s ook geen recht streepje het lijkt een beetje op een zelf getekent streepje.vwel raar..

Toch bedankt voor jullie reacties

8. Be Happy

Misdchien teveel urine gebruikt?

Anders gewoon foutieve testen. Even nieuwe kopen.

Hoe lang ben je al over tijd?
    Al lang gestopt met de pil?

9. Suzan66

Suzan66 Lid

19 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet overtijd maar ben al 5maanden gestopt met de pil al vanaf die dag zijn we bezig.. ik wist wel dat het negatief was maar tog met een beetje hoop vroeg ik het ff.. wil zo graag zwanger zijn!! De laatste tijd heb k ook veel hoofdpijn, grotere borsten, vaak plassen en mijn mestuatie was maar 3dagen (wat normaal 6 moest zijn) vandaar k nog een pieep klein beetje twijfelde.

Xxx

10. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Je kan in iedergeval met doe testen terug naar de winkel met verpakking en krijg je je geld terug ;)

Deel Deze Pagina