Een tweeling? :o

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LPMS, 12 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Help!

We komen net bij de verloskundige vandaan. Ik blijk zwanger te zijn van een tweeling! Wow.. ik ben een beetje in shock!
    Hoe ga ik dat ooit allemaal doen? Als de kindjes geboren worden is onze dochter pas 1,5.. dat word een drukke boel!

Zijn er hier meer tweeling mama's? En toevallig ook tweeling mama's die al een kindje hebben?

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow dubbel gefeliciteerd! Snap wel dat het even schrikken is. Geen ervaring, zal echt wel zwaar zijn maar komt goed :)
    Geniet van je zwangerschap! :)

3. Seleen

Seleen Lid

25 jul 2012
    58
    0
    0
    zeeuws-vlaanderen
    wat leuk! gefeliciteerd!! hier ben ik 32 weken zwanger van een tweeling en heb een dochtertje van 3 lopen. je mag alles vragen alleen heb ik nu niet echt een voorbeeldige zwangerschap haha zit al met 27 weken thuis 😊 ik zou sowieso aanmelden bij het NVOM (nederlandse vereniging voor meerlingen) uit de tijdschriften kan je veel dingen halen en je krijgt het grote tweelingenboek!

maar geniet ervan en neem je rust!

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.858
    5.097
    113
    Gefeliciteerd! :)

Hier was onze dochter ook 1,5 toen we twee (eigenlijk drie) kindjes erbij kregen. Ik snap dat je aan het idee moet wennen. En ja, het is een drukke boel en af en toe zwaar maar als er eenmaal een ritme is, is het echt goed te doen. Mocht je vragen hebben, mag je me altijd een pb sturen.
    Geniet van je zwangerschap!

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Gefeliciteerd! Beetje de schok bekomen?
    Hier een één eiïge tweeling van ruim twee nu. Op het forum barst het van de twee of meerling ouders en zwangeren. Kijk even bij een van de 'clubs'. Er komt wat op je af zo hihi. Maar het komt vast goed. Je word heel snel heel handig.
    Wens je een voorspoedige zwangerschap!

6. blieb

blieb Lid

22 sep 2016
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw dubbel gefeliciteerd! Hopelijk kan je, wanneer je van de schrik bent bijgekomen, gauw gaan genieten!

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Gefeliciteerd en begrijp heel goed dat het schrikken is.
    Volgens mij is hier op het forum ook el een topic voor meerling moeders. Kan me niet voorstellen dat die er nog niet is :)

Had je vooraf niet het idee dat het er meer zouden zijn? Geen symptomen ofzo?

8. Holadijee

Holadijee Nieuw lid

24 apr 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bijna 37 weken zwanger van een tweeling en heb een kindje van 2 1/2 rondlopen. Het heeft bij mij even geduurd voordat ik van de schrik bekomen was. Nu kan ik niet wachten tot ze er zijn.
    Ik ervaar de zwangerschap wel een stuk zwaarder.

9. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net bevallen van een tweeling en ik heb een zoontje van ruim 1,5 lopen. De zwangerschap was wel veel zwaarder dan van 1. Kijk inderdaad ook eens bij de clubs daar is een club nu zwanger van een tweeling.

10. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle tips! Ik ga zeker eens rondneuzen om in contact te komen met andere tweeling mama's!
    We zijn nu nog erg druk met de verhuizing dus zodra dat achter de rug is ga ik me er wat meer in verdiepen!

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb zelf een drieling en verder geen kindjes, maar misschien is het leuk voor je om bij een tweelingengroep op FB te komen. Pb me gerust voor de naam :)

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik ben nooit ziek geweest tijdens mijn zwangerschap en dus nooit gedacht dat ik er meer dan 1 bij me zou dragen! :D

13. happiness72

30 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger van de derde en mama van een tweeling van nog geen 2 jaar oud. Het is aanpoten, maar erg leuk😊😍h
    Ben nu bijna 35 weken en heb er binnenkort dus 3 onder de 2 jaar oud😊

Deel Deze Pagina