een beetje ongerust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petra27, 24 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra27

petra27 Lid

11 sep 2005
    67
    0
    0
    Maandag had ik een afspraak bij de vk. Toen hij het gewicht bepaalde van ons babytje zei hij dat het een heel klein kindje was. Het woog nu maar 2600 kg. Vorige keer woog (2 weken geleden) die 2700 kg. Toch zei hij mij dat ik mij niet ongerust diende te maken, omdat het babytje heel goed beweegt en de hartslag is ook heel goed. Hij zei wel dat het kindje volgende week zal moeten geboren worden, omdat ze kleine babytjes sneller op de wereld zetten!?
    Volgende week maandag heb ik 's morgens een afspraak. Hij heeft niet gezegd dat ze het in gang gaan zetten, maar ik neem aan van wel. Ik had zo graag spontaan weeën gekregen en ik hoop dat er niets aan de hand is met mijn babytje.

Groetjes Petra

2. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Petra,

Ik heb er geen verstand van, maar ik zou er van uit gaan dat de verloskundige weet waar hij/zij over praat. Als er echt een reden voor ongerustheid was zou je dat wel horen.

Kan me voorstellen dat je wat ongerust bent hoor, maar ik zou nog even genieten van je rust..over een week ben je mama! ;)

Sterkte!

3. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik wens je heel veel geluk toe voor over een weekje.
    Verder sluit ik me aan bij het feit dat de VK wel weet waar hij/zij het over heeft.

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik wens je veel succes. En ik sluit me bij de rest aan dat je VK weet wat ie doet en als het echt niet zoed zou zijn zou je in het ziekenhuis moeten liggen ofzo.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je bedoelt toch wel gram en geen kg?

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

ik hoop voor jou dat ze de kleine laten zitten en dat je op natuurlijke wijze van de kleine uk bevalt, maar hieronder een mooie link over wanneer ze inleiding van de bevalling adviseren, mischien dat dat je iets geruststelt.

groetjes

http://www.nvog.nl/files/het_inleiden_van_de_bevalling.pdf

7. petra27

petra27 Lid

11 sep 2005
    67
    0
    0
    Hallo,

Natuurlijk bedoel ik 2600 gram. Ik ben nogal verstrooid. Als het echt niet ok zou zijn, zou ik idd in het ziekenhuis moeten blijven en als inleiden beter is, dan moeten we ons daar maar bij neerleggen hé.
    Merci voor de link. Heel interessant.

groetjes Petra

Deel Deze Pagina