een bedankje voor de kraamhulp, maar wat? ?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door pink99, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    Zoals de titel al zegt wil k de kraamhulp een bedankje geven maar ik heb geen idee wat ik kan geven. Een cadeaubon vind ik niet leuk om te geven. Heeft er iemand een leuk idee??

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij hebben zowel de kraamzorg als de verloskundige een mooie grote bos bloemen gegeven :) kon ze erg waarderen

3. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik heb geen kado aan de kraamhulp gegeven. Heb hier niet bij stil gestaan en was ook blij toen ze weg was daar het echt een politieagentje was.

Het is natuurlijk ook maar gewoon hun werk dat ze doen. Nu kan ik me wel voorstellen dat sommigen een bedankje willen halen. Ik denk gewoon een bos bloemen of toch een cadeaubon? Met een cadeaubon kan ze zelf iets halen wat ze zelf leuk vind.

4. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb een (kerst)bloemetje gekocht. Tara is op 30 November geboren dus de kraamverzorgsters (ik had ook een stagiaire) waren er tot 10 december.

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.166
    10.676
    113
    Hier drie kraamverzorgsters gehad - eentje die de bevalling mee deed en de eerste dag bleef, en twee anderen (ze werken geen acht dagen achtereen). Ik heb manlief erop uit gestuurd voor drie doosjes bonbons, en voor allemaal een persoonlijk stukje op een geboortekaartje gezet. Voor de eerste twee meegegeven met de laatste, en ook nog kaartjes terug gehad, wat ik weer heel lief vond!

6. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij vonden het wel zo leuk om een kleinigheidje te geven om haar te bedanken voor alle goede zorgen.
    hier hebben we een luxe chocolade winkel in de straat. We hebben daar een leuk pakket samen gesteld. Een grote ronde chocola mt bedankt er op en allemaal chocola ineen baby-boy thema.
    ze vond het heel leuk

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik had chocolaatjes in de vorm van een baby-meisje ( bij de chocolaterie gehaald ) en lavendel-thee mooi ingepakt. Daarbij een kaartje met tekst en een foto van ons meisje erin + het geboortekaartje erbij. Een kleinigheidje natuurlijk, maar ik was haar zo dankbaar voor alles dat ik dat wel ook even wilde uitdrukken in een cadeautje :D.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier zei de kraamhulp heel onopvallend:
    misschien kan papa zaterdag een taartje halen om onze laatste dag te vieren;) Dus maar een taart gehaald.. (was iemand die nogal van taarten hield;)) daarnaast nog een douchepakketje gegeven, hier was ze erg blij mee.

9. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    De kraam bij de eerste een da.bon

De.kraam.bij onze jongste vertelde dat ze.graag naar.de bioscoop.ging met haar vriend en daarna richting de mc.Donalds... Dus 2 bios.bonnen en een.bon voor.de mac...

10. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Die bij de bevalling was, heb ik nooit meer gezien, (ze kwam om11.00 en ging om 04.00 en dat was het) misschien zou ze nog komen maar werd een ander. Dus zij heeft niets gekregen.

De kraamhulp voor alle dagen en stagiair hebben een zelfgemaakt doosje gekregen met bedankt erop, met daarin een minidouchegel en minibodycreme

11. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    Wij hebben uiteindelijk een bon van 15 euro gegeven van ici paris

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb een mok met de tekst 'kraamhulp van het jaar' en zoontje zijn naam erop besteld bij yoursurprise.nl en daar een pakje brandnetelthee in gedaan, dronk ze hier altijd en het was een super kraamhulp!

13. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Onze kraamhulp heeft eens laten vallen dat ze de molen (hier in het dorp) erg leuk vind en daar altijd iets specifieks haalt. Dus bij het afscheid een mandje gemaakt met een aantal lekkere bakmixjes van de molen en biologische jammetjes. Geboortekaartje erbij en leuk ingepakt. Volgens mij was ze er erg blij mee.
    Ik was haar ook erg dankbaar. Ze was bij de bevalling en de hele kraamweek. Ondanks dat we nogal verschillende mensen waren vond ik het fijn dat ze er was en heeft ze het een aangename week gemaakt. Er was niet veel te doen voor haar maar wat ze kon doen deed ze super.

14. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Hier een lekker setje van de rituals! Onze kraamhulp was er erg blij mee, en wij waren erg blij met haar!

15. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

14 jan 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hebben onze kraamverzorgster een bon gegeven voor een high-tea voor 2 personen. Ze vertelde namelijk dat een goede vriendin ook kraamverzorgster was, en daarom niet vaak samen vrij waren. Als ze dat dan wel waren gingen ze altijd iets leuks doen samen. Daarom de keuze voor een high-tea bon.

16. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Onze eerste kraamhulp kwam 's ochtends altijd aan met een take-away koffie van de Starbucks. Heb vriendlief er dus op uit gestuurd voor zo'n keramische Starbucks-cup, maar ze bleken alleen van plastic te hebben. Toen heeft 'ie bij Blond een heel leuke keramische gehaald!

17. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Wij hebben toen een vvv bon gegeven en een bosje bloemen. Ik was echt heel blij met haar, dus dat heeft ze ook echt verdiend. OOKal is het haar werk, ze mogen best in het zonnetje gezet worden ;)

18. Within

Within Niet meer actief

Wij hebben een grote doos merci gegeven. Ze is hier 5 dagen geweest en was een fijne hulp, dus wilden graag een kleinigheidje geven.

Deel Deze Pagina