Aanstaande vrijdag ga ik samen met mijn man een weekje op vakantie in een vakantiehuisje. Net zat ik te bedenken wat we kunnen eten deze week. Dus mijn vraag: wat is jullie ultieme vakantie eten? Misschien doe ik nog wat inspiratie op!
Als er een oven is, eten wij meestal een keer aardappeltjes uit de oven met sla en vlees. Pizza, en iets van pasta of rijst. Stokbrood met soep. En we gaan vaak ook een keer naar McDonalds.
hahaha mijn ultieme vakantie? Van alles, zolang ik het maar niet zelf hoef te koken of af te wassen Maar als ik echt zelf moet koken is het meestal pasta. Snel gemaakt dus ik sta geen uur in de keuken maar wel lekker Wil ik iets bijzonders maken, tja dan hangt het af van wat voor keuken ik heb. Als ik alles heb maar ik geroosterde kip of ham in cola. En dan verse appelmoes erbij ofzo
goed topic. wij gaan eind april ook weekendje weg met t gezin en mijn vader en zn vrouw. wij zorgen voor de boodschappen maar heb ook geen flauw idee wat we moeten gaan eten.... ik lees dus ff mee
1 februari een lang weekend weg geweest met zwager en gezin. Wij aten: 1) Pasta 2) Boerenkool 3) Nasi in het huisje. Lekker en makkelijk en goed te doen voor iets meer man dan je eigen gezinnetje.
hier gaan we in juni 2 weken op vakantie. Het is hier niet de bedoeling om dagelijks uit eten te gaan wel regelmatig maar niet iedere dag dus. Wij hebben een mobile home, er staat een bbq dus die slingeren we regelmatig aan, een keer pasta, aardappeltjes met sla en vlees, eens stokbrood met salade dat soort dingetjes.
Gourmet/steengrill Patat halen Spaghetti Soep met broodjes knakworst Pannenkoeken Chicken Tonight/nasi/bami
Ik hoop dat je een spelfout hebt gemaakt Niet koken is uiteraard ultiem, en als je dan wil/moet koken ligt het er maar net aan of je iets zo makkelijk mogelijks wil of lekker uitgebreid. Makkelijk: pasta, pizza, soep met broodjes, noodles + maiskolf + stukje vlees. En waar eten jullie uit op vakantie? Pannenkoeken en mac of ook chiquer?
Ik weet natuurlijk niet zeker of het een typefout is maar ik ken zelf beenham in cola dus ik denk dat het geen fout was Is erg lekker!