Ik heb afgelopen Dinsdag een echo gehad ik dacht naar eigen berekening 6,2 weken te zijn verloskundige kwam uit op 5,5. inwendige echo gehad en alleen een vruchtzak te zien nog geen vruchtje kan dit kloppen met dit termijn?Of moet ik van het ergste uitgaan?vrichtzak was qua grootte goed voor 5,5 weken Gr karin
Goedenavond, door het reageren op je eigen vraag, zet je je eigen vraag weer bovenaan, waardoor het nog langer duurt voor je vraag beantwoord wordt. We werken namelijk altijd van onder naar boven. Dus dan weet je dat voor een eventuele volgende keer dat je een vraag stelt. Maar wat je vraag betreft. Het kan nog beide kanten opgaan. Het kan inderdaad zo zij dat bij 5,5 weken nog niet duidelijk een vruchtje te zien is, maar het kan ook zijn dat het niet goed is in aanleg. Waardoor het vruchtzakje wel groeit, maar zonder vruchtje. Is er nog een nieuwe echo afgesproken? Alleen bij een vervolgecho kan gecontroleerd worden of er een vruchtje is gaan ontwikkelen. Ik hoop voor je dat bij de volgende echo alles goed is. Succes en sterkte in deze onzekere tijd. Groetjes Monique
Oh sorry dat wist ik. Iet!Ja ik mag 21-10 weer voor een echo.Vandaag de GTT test gehad deze was prima 6.2 na dat vieze drankje. Nu vertelde de VK dat ik met 16&24 weken weer die test moet doen maar zie daar heel erg tegenop!Maar als de VK iets ziet wat niet goed is hoef ik ook niet al een GTT test te doen toch? Groetjes Kaat
Je zou dan inderdaad verwachten dat je niet zo'n GTT hoeft te doen. Ik ga voor je duimen dat alles goed is de 21e! Succes! Groetjes Monique
Er zit een mooie baby in van 1,5 cm!Duidelijk en mooi kloppend hartje ook al gehoord!Yeahhh zoo gelukkig