Iemand meegemaakt dat je 4 dagen voor de NOD test met een early test, negatief test maar toch zwanger was?
Wil je graag zwanger zijn? Je schreef eerder op 15/16 november in je vruchtbare periode sex te hebben gehad. Je verwacht hier nu zwanger van te zijn. Je zit nu zeker 14 dagen na die onveilige sex. Het kan zijn dat je 2 dagen na 15/16 november je eisprong pas hebt gehad en dan zit je nu dus zo'n 2 dagen voor NOD. Ik denk dat de kans klein is dat je zwanger bent. Of je moet een latere eisprong hebben gehad en per abuis vergeten zijn dat je ook nog na 15/16 november nog sex hebt gehad. Over een paar dagen nog eens testen. Negatief, dan ben je echt niet zwanger.
Nee ik wil graag weten waar ik aantoe ben, omdat ik zoveel klachten heb die op een zwangerschap kunnen wijzen. Ik heb een early test gister gedaan in de middag die bleek negatief. Dus ik ga daar ook vanuit, maar ik wilde het even weten of iemand anders er ervaringen mee heeft. Gewoon om het uit te sluiten.
Bij dochter testte ik pas op 33 ste dag positief. Dit keer heb ik pas op de 33 ste dag getest, wel direct met een clear blue.
Ik begrijp hieruit dat je graag zwanger wilt worden, gezien je het vaak onveilig doet. Mocht je niet zwanger willen worden, dan begrijp ik niet waarom je sext zonder bescherming (wat ook nog helpt tegen SOA's). Hoop dat je ouders het geen probleem vinden als je bewust zwanger bent geworden aangezien je nog thuis woont. Hoop dat je de middelen hebt om voor het kind te zorgen, mocht je daadwerkelijk zwanger zijn. Een kind wordt naarmate het ouder wordt namelijk steeds duurder. Maar goed. Doe over een paar dagen nog eens een test en dan weet je waar je aan toe bent en of wij je mogen feliciteren!
Ik test een dag na nod nog tuurstreepjes. Dus ja. Op vier dagen voor nod test ik negatief. En was dus wel zwanger. Drie keer
Kun je niet gewoon alles in 1 topic hebben? Je bent 20 jaar oud en hebt heel dom onveilig gevreeƫn. Wacht tot je nod en doe dan een kruidvat 2 voor 5 test. Deze werken prima. Na die test weet je waar je aan toe bent. En in het vervolg denk goed na.. Als je geen kinderwens heb doe het dan veilig!
Ik zou een cb digital doen met weekindicator. Kruidvat is ook goed maar er valt nog wel eens te twijfelen over wel of geen streep.. Cb is duidelijk en betrouwbaar. Ik voel me verder niet geroepen om seksuele voorlichting te geven. Lijkt me dat je dat wel snapt op je 20e.
hoezo zou je zoveel geld uitgeven voor iets wat je ook gewoon met een goedkope test kunt aflezen? beetje geld-smijterij vind ik dat
Tja, vroege test is geen garantie dat je niet zwanger bent maar ook geen garantie dat je wel zwanger bent. Veel gaat nog mis in de laatste week, week 4. Dus nog voor je eerst volgende menstruatie. Wat betreft de klachten... Misschien ben je zwanger, of je maakt je zo druk, focust je zo op en of hoopt zo op een zwangerschap dat je lichaam met je aan t sollen is. Iets dat veel meiden op t wachtbankje herkennen. Wat ik niet kan volgen is dat je geen kind wil, maar wel onveilig vrijt en dat als er een kind is het welkom is? Je.nog.thuis woont ect? Zorg beter eerst dat je wat perspectief schetst voor een eventueel kindje Succes meid
Snap het ook niet helemaal: Woont nog thuis bij haar ouders. Vrijt onveilig. Gebruikt een app om haar vruchtbare dagen te berekenen. Doet desondanks net alsof ze niet zwanger wil worden. TS, wil je vriend net zo graag een kindje als jij en hoopt hij ook dat je zwanger bent? Heb je intussen nog weer getest?
Ho ho nu is hier een grote miscommunicatie, ik heb app zodat ik weet wanneer ik ongesteld ben. Ik wil geen kind, nu nog niet, vandaar dat ik via die app mijn vruchtbare periode berekent heb kwam er toen achter dat ik gevaarlijk ben geweest. Dus alsjeblieft bevooroordeel niet zo. Bedankt verder voor de berichtjes. En nee heb niet weer getest.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap 3 dagen voor mijn NOD getest met clear blue. Maar eenmaal over tijd was ik toch zwanger. Ik denk dat alle testen niet 100% betrouwbaar zijn als je te vroeg test. Ik zou zeggen: Even afwachten...
Als je geen kind wilt, dan moet je het niet onbeschermd doen. Niet gaan lopen prutsen met een app, maar gewoon een voorbehoedsmiddel gebruiken. Neem je verantwoordelijkheid!
Die early testen zijn waardeloos. Waar op de kruidvattest een streep kwam bleef de early wit. Ja na een uur of twee kwam er een streep maat dat gebeurd ook als je niet zwanger bent van mij mogen ze die dingen uit de schappen halen.
Toch ironisch onder het topic kinderwens. Ben eindelijk zelf zwanger na 2 jaar, kan echt m'n nek breken over mensen die het niet willen maar 'per ongeluk' het onveilig doen precies op de dag dat ze vruchtbaar zijn. Maargoed laten we maar hopen dat je dan niet zwanger bent, want als je het niet wil is dat het beste.