Duur pakket niet aangekomen hier maar volgens dhl wel bezorgd wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 22 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik heb iets duurs via wehkamp besteld wat vandaag tussen 9 en 1 bezorgd moest worden. Om 3 uur vanmiddag was hij er nog niet. Heb ik gemeld en zei wehkamp dat ze na 3 uur op zaterdag niet meer bezorgen. Nu staat er bij de status van mijn pakket dat hij bezorgd is!
    Er moet een handtekening voor gezet worden en alles...
    Ik snap er niks van. Wat kan ik hiermee doen?

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

handtekening opvragen bij DHL!

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Afwachten tot maandag - wordt ongetwijfeld dan alsnog bezorgd.

4. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Maar volgens dhl is hij al bezorgd, hoe kan hij dan alsnog bezorgd worden?

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Woon je in een flat? Dan heb je meer kans dat zij de verkeerde bel gebruiken. Ik zou er sowieso even boos achterna gaan bellen. Om hem op bezorgd te zetten moeten ze het pakket scannen en handmatig invoeren dat hij bezorgd is. Dit kan niet per ongeluk automatisch zijn gegaan.

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier iets gelijkaardigs meegemaakt met parcelforce. Op de track & trace stond bezorgd maar ik had niks gekregen.
    Even gebeld naar parcelforce en daar konden ze me vertellen dat de bestelwagen in panne gevallen was. Pakket zou die dag niet meer gebracht worden omdat het al te laat in de namiddag was. Er was dus een andere bestelwagen gestuurd om de pakketten over te laden en terug naar het depot te brengen. Bij overladen moesten al die paketten gescand worden en die scan deed paketten als bezorgd verschijnen op de website dan.

Kreeg de dag nadien netjes mijn pakket geleverd.

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Als je facebook hebt, even contact opnemen met DHL pakket. Heb ik laatst ook gedaan. Probleem was binnen een half uur opgelost.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.540
    3.057
    113
    Uhm DHL mailen of bellen?

9. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Die zijn pas maandag weer open

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.265
    17.139
    113
    zit het niet in je brievenbus? Ik zat vorige week ook te wachten op een pakketje via dhl, bleek dat de bezorger het in de brievenbus had gedaan...

11. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Waarschijnlijk om hun quota te behalen hebben ze 'bezorgd' aangevinkt, en het pakket mee terug genomen naar het depot. Ik heb met DHL ook al van alles meegemaakt, het pakket volgt ongetwijfeld maandag, en zo niet kun je ze dan alsnog bellen.

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik zou voor de zekerheid toch maar alvast contact opnemen via Facebook. Dan krijg je ook pas maandag bericht maar heb je wel op de juiste dag je klacht neergelegd.

13. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Dat pakket past net door de deur... dus zal niet in de brievenbus passen hihi

14. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik heb geen Facebook.

15. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Vind het wel misselijkmakend. Ze bezorgen mensen er stress mee

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Dan ga je op de website van dhl en dan kies je 'dien een klacht in' en vul je daar je gegevens in.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus. Ik had vorig jaar zoiets met een wasmachine van Wehkamp. Aangezien mijn vorige overleden was, zat ik er met smart op te wachten. Zou vrijdagmiddag bezorgd worden. Toen veranderde de status in vrijdagavond en daarna stond het plots op bezorgd? Maar ik had geen wasmachine ontvangen. Werd er nerveus van.
    De volgende dag werd het alsnog bezorgd. Gelukkig.

Het enige wat je kunt doen is wachten tot maandag vrees ik en dan contact opnemen met DHL en/of Wehkamp.

18. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    quota behalen...?! Ik kan je vertellen dat een bezorger of depot een pakket liever echt bezorgt dan maar wat aan te vinken om een quota te behalen. Zo werkt het echt niet achter de schermen van DHL.

19. Misschien is dat wel waarom hij de status gewijzigd heeft.

20. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    Ook gehad (kinderwagen), bleek teruggezonden te zijn naar verdeelstation, en werd een paar dagen later alsnog bezorgd!

Deel Deze Pagina