Ik heb iets duurs via wehkamp besteld wat vandaag tussen 9 en 1 bezorgd moest worden. Om 3 uur vanmiddag was hij er nog niet. Heb ik gemeld en zei wehkamp dat ze na 3 uur op zaterdag niet meer bezorgen. Nu staat er bij de status van mijn pakket dat hij bezorgd is! Er moet een handtekening voor gezet worden en alles... Ik snap er niks van. Wat kan ik hiermee doen?
Woon je in een flat? Dan heb je meer kans dat zij de verkeerde bel gebruiken. Ik zou er sowieso even boos achterna gaan bellen. Om hem op bezorgd te zetten moeten ze het pakket scannen en handmatig invoeren dat hij bezorgd is. Dit kan niet per ongeluk automatisch zijn gegaan.
Hier iets gelijkaardigs meegemaakt met parcelforce. Op de track & trace stond bezorgd maar ik had niks gekregen. Even gebeld naar parcelforce en daar konden ze me vertellen dat de bestelwagen in panne gevallen was. Pakket zou die dag niet meer gebracht worden omdat het al te laat in de namiddag was. Er was dus een andere bestelwagen gestuurd om de pakketten over te laden en terug naar het depot te brengen. Bij overladen moesten al die paketten gescand worden en die scan deed paketten als bezorgd verschijnen op de website dan. Kreeg de dag nadien netjes mijn pakket geleverd.
Als je facebook hebt, even contact opnemen met DHL pakket. Heb ik laatst ook gedaan. Probleem was binnen een half uur opgelost.
zit het niet in je brievenbus? Ik zat vorige week ook te wachten op een pakketje via dhl, bleek dat de bezorger het in de brievenbus had gedaan...
Waarschijnlijk om hun quota te behalen hebben ze 'bezorgd' aangevinkt, en het pakket mee terug genomen naar het depot. Ik heb met DHL ook al van alles meegemaakt, het pakket volgt ongetwijfeld maandag, en zo niet kun je ze dan alsnog bellen.
Ik zou voor de zekerheid toch maar alvast contact opnemen via Facebook. Dan krijg je ook pas maandag bericht maar heb je wel op de juiste dag je klacht neergelegd.
Dat dus. Ik had vorig jaar zoiets met een wasmachine van Wehkamp. Aangezien mijn vorige overleden was, zat ik er met smart op te wachten. Zou vrijdagmiddag bezorgd worden. Toen veranderde de status in vrijdagavond en daarna stond het plots op bezorgd? Maar ik had geen wasmachine ontvangen. Werd er nerveus van. De volgende dag werd het alsnog bezorgd. Gelukkig. Het enige wat je kunt doen is wachten tot maandag vrees ik en dan contact opnemen met DHL en/of Wehkamp.
quota behalen...?! Ik kan je vertellen dat een bezorger of depot een pakket liever echt bezorgt dan maar wat aan te vinken om een quota te behalen. Zo werkt het echt niet achter de schermen van DHL.
Ook gehad (kinderwagen), bleek teruggezonden te zijn naar verdeelstation, en werd een paar dagen later alsnog bezorgd!