Wij zijn ons aan het orienteren op een duowagen voor als de tweede er straks is. Mijn voorkeur gaat uit naar de Easywalker Duo of de Urban Jungle Duo. Nu hebben we de Easywalker Sky en zijn daar erg tevreden over. Ik ben benieuwd naar verschillende ervaringen van deze twee wagens, ze lijken me redelijk vergelijkbaar. Zijn er specifieke punten die heel goed bevallen, of juist tegenvallen? Dan kan ik dat meenemen in onze overweging.
Ik vond de Easy Walker echt geweldig toen ik hem nog gebruikte, ook een duowagen. Een kennis had de Urban Jungle, volgens mij waren er geen grote verschillen...behalve de prijs. Ik vond de Easy Walker echt waar voor je geld; geen idee waarom die UJ toen zoveel duurder was.
Wij hebben de Bugaboo Donkey, die zou ik iedereen aanraden! Die kun je ook als enkele wagen gebruiken, ideaal
We willen de wagen tweedehands kopen. En dan is de easywalker opmerkelijk genoeg duurder dan de urban jungle
UJ: Opgevouwen: 43,5 x 108 x 74 (hoogte, breedte, diepte) Uitgevouwen: 111 x 72,5 x 148 (hoogte, breedte, diepte) Gewicht: 18,5 kilo EW: Opgevouwen: 74,5 x 86 x 45 (hoogte, breedte, diepte) Uitgevouwen: 112 x 90,5 x 136 (hoogte, breedte, diepte) Gewicht: 18 kilo De UJ is ingeklapt niet kleiner, maar wel duidelijk minder breed dan de EW. Wat handig kan zijn in winkels Wij hadden de UJ als single wagen, heerlijke wagen, onverwoestbaar. Succes met je keuze.
Ik heb ook de bugaboo donkey en vind het echt een super wagen. Heb hem op MP gekocht voor 900 en verwacht hem dasr ook weer voor te kunnen verkopen tzt (of iets minder maar zal nog genoeg zijn).