duizelig flauwvallen overgeven

Discussie in 'Gezondheid' gestart door cle23, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    hoi dames,

vannochtend werd ik onder de douche heel duizelig, viel bijna flauw en moest overgeven. Daarna was ik helemaal slap en hoofdpijn.
    Zijn er meer dames die dit al eens gehad hebben? En wat kan de oorzaak zijn?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Meestal is dit een verlaging van de bloeddruk door bepaalde bewegingen of te weinig eten of drinken oid (neem tenminste aan dat je geen last heb van zwangerschapsmisselijkheid verder). Heb je er nu nog last van? Dan zou ik voor de zekerheid even de vk bellen namelijk.

3. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Hoi

Ik had de verloskundige gebeld maar die deed er vrij luchtig over, vandaar dat ik het hier even kwam vragen. Voel me niet helemaal lekker maar zoals vannochtend niet meer gelukkig.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben ook flauw gevallen
    zomaar ineens en de rest van die dag licht in mn hoofd en misselijk geweest. Ik heb dit (het licht in mn hoofd voellen) nu nog als ik door een druk winkelcentrum moet slenteren enzo

volgens de vk waarschijnlijk een te lage bloeddruk, kunnen ze verder weinig aan doen en pas als het te vaak gaat voorkomen moet ik langs komen

wel moet ik goed opletten dan ik genoeg en genoeg verspreid over de dag eet en vooral tussendoor iets zoutigs neem. Ik zorg ook voor zoute dropjes in mn tas mocht het weer verkeerd gaan

suc6 ermee

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Rond de 20 weken hoort er een daling te zijn van je bloeddruk, dus zou best kunnen dat het daar mee te maken heeft.

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik heb het ook weleens gehad onder de douche..ook toen ik niet zwanger was...al een paar keer trouwens...en bij mij denk ik dat het gewoon kwam doordat ik te heet douchte..soort van zuurstofgebrek...

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik had het vanmorgen precies hetzelfde! helemaal zwart voor mn ogen, draaierig en moest ook bijna spugen enal echt rot gevoel joh!!

maar ik denk dat het bij mij kwam omdat ik 1, heet douche, en 2 nog niets gegeten had en het al middag was....

heb het trouwens bij mn 1e zwangerschap ook een xtje gehad, toen ik 14 weken was, maar dat was gewoon zomaar uit het niets midden op straat... :S toen moest ik helemaal gaat zitten e.d. kwam toen w.s. ook gewoon door de warmte zei v.k.

8. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hoi,
    ik heb dit ook al heel de zwangerschap. ( ben nu 27 weken) Hb en bloeddruk zijn toch goed. verloskundige zegt dat het erbij hoort en dat ik moet zorgen dat ik zoute drop en boullion bij me heb. het is erg vervelend en bij mij gaat het niet over. helaas.

Deel Deze Pagina