Misschien een rare vraag maar hoe zijn de luiers maat 6/6+ in Duitsland, bestaan daar nog luiers zonder banen? Kruidvat luiers heb ik nog op voorraad de oude variant. Nu op vakantie en had niet genoeg mee dus 2 pakken voor 25 gehaald bij Kruidvat. Wat een ondingen heb nog wel 6+ gehaald. Nu gaan wij morgen waarschijnlijk even naar Duitsland dus ben heeeeel benieuwd. Als er in NL nog alternatieven zijn hoor ik die graag. Opzoek naar luiers zonder banen maat 6 of 6+!
Hmm goede vraag, misschien eens de DM binnenlopen en kijken? Ze verkopen er wel veel merken die wij in nl niet kennen
Ik weet niet precies wat je met "banen" bedoeld, ik ben niet meer zo thuis in luiers De DM heeft in ieder geval deze in 6 en 6+: https://www.dm.de/babylove-windeln-premium-gr-6-xxlplus-16-kg-p4058172777073.html Staat wel iets op over "Saugkanäle", misschien zijn dat de "banen" die je juist niet wilt. Wij gebruiken alleen nog 's nachts de luierbroekjes, die bevallen ons prima https://www.dm.de/babylove-pants-premium-gr-6-xxl-18-30-kg-jumbo-pack-p4058172777134.html
Ik moest het even googlen wat het is. De banen in een luier zijn zeg maar die strepen die je krijgt als erin geplast wordt. Als het goed is zijn die van lidl ook zonder banen.
Denk dat ze daarmee idd die banen bedoelen. M'n zoon moet ik echt verschonen als ik naar m'n bed ga en dan nog een keer snachts. Hij is bijna 2 maar vraagt nog om veel flesjes snachts. Heb al vanalles geprobeerd maar heb ook een nichtje die dit deed en die stopte er ineens mee. Dus geen idee of luierbroekjes gaan werken. Hij is BTW wel ook echt groot voor z'n leeftijd. 95cm en hij word volgende maand 2.
Die kruidvat broekjes werken nog wel goed (maar wij hebben dan maat 7 (gaan over naar 8)) Zijn een soort huggies maar dan anders. Pampers maat 8 werkte hier voor de nacht ook (online bestellen). Dochter molt al heel dr leven elke luier met die tsunami's van dr. Blijft lang droog en vervolgens komt er een stortvloed onder druk en dat trekken die luiers met banen niet. Hopelijk is zoontje minder erg anders weet ik alleen nog wasbare luiers als alternatief.
Met banen bedoel je de absorberende kernen? Mag ik vragen waarom je die niet wilt? Als je aangeeft dat jouw kleine groot is voor de leeftijd en ik uit je verhaal op maak dat grote absorptie gewenst is, dan zou ik echt wel luierbroekjes overwegen van wat duurdere merken. Misschien niet helemaal wat je wil horen, maar vaak wel effectief. Bij ons blijven de jongens ook echt enkel droog van de babydry lijn van Pampers (wij hebben dan de broekjes maar dat is een keuze, hoeft natuurlijk niet). Voor zowel kind als ouder gewoon het prettigst. Want minder lekkage en irritatie. Die kun je vaak ook in aanbiedingen kopen in Duitsland of bijv via Wehkamp
Ik zou ook voor Pampers gaan als die goed passen. Mijn bijna 3 jarige zit nog in maat 4 (broekjes). Voor andere luiers plast ze veel te veel. Ik heb wel goedkopere merken geprobeerd. Maar dat ging telkens mis. En als je extra veel moet wassen, kleding weg moet gooien en veel vaker een schone nodig hebt dan ben je ook niet goedkoper uit. Ik koop ze bij de ah met 50% korting. In Dl ga ik er ook nog even naar zoeken. Mocht het niet goedkoper zijn dan kom ik zonder luiers thuis.
We hadden kruidvat, maar de oude zijn er uit. Etos 5+ zit beter dan maat 6, maar vaak een nat bed Of s morgens een ontplofte luier. Misschien toch maar eens pampers proberen. Ik vind de kruidvat broekjes rampzalige dingen. Bij mijn lange smalle dochter schoven ze steeds tussen de billen.
Haha dat probleem hier met zoon denk dat hij maar gewoon zindelijk moet worden welke luiers van pampers had je dan maat 8? Miss kan ik die voor de nacht proberen.
Een duurder merk geen probleem hoor zoek een alternatief voor de oude luiers van Kruidvat. Heb thuis(nu nog even op vakantie) nog wat voorraad maar ga er vanuit dat hij niet voor de 3jaar helemaal zindelijk is. Dus moet zeker nog een jaar doen met die voorraad plus een alternatief. Banen erin vind ik helemaal niks hij plast zoooveel in 1x Die pampers broekjes werkt beter dan een luier snachts?
Welke broekjes van pampers hebben jullie? Misschien moet ik die dan eens halen. En zag in Duitsland bij DM dacht ik rascal+Friends luiers deze zag ik ook online bij trekpleister iemand ervaring hiermee? De babylove luiers hebben ook banen erin.
Je hebt van pampers ook speciale nacht broekjes. Mischien werkt dit? Onze zoon van 14 maanden heeft alleen echte pampers baby dry. Lekt in alle anderen pampers gewoon door.
Hier verschoon ik nog een keer extra snachts ben ook blij als ik daar vanaf ben. Als hij eens doorslaapt heb ik denk een slaapprobleem
https://www.bol.com/nl/nl/p/pampers-night-pants-maat-6-124-luierbroekjes-maandbox/9300000027500787/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-115691166620-S-1184235998526-9300000027500787&gclid=CjwKCAjw092IBhAwEiwAxR1lRi01S1UsJT-Fq3SZZp0xrYxFrp2MvKMkmiyn0fqXG_YdHbly1rVe1xoCTmIQAvD_BwE
https://www.bol.com/nl/nl/p/pampers-baby-dry-pants-luierbroekjes-maat-5-132-stuks-maandbox/9200000076475834/?bltgh=sjqpcO4tFooF9WCEUwhC1Q.4_40.41.ProductPageUrl Deze maar dan in de maat van mijn dochter. Ik vind ze mooi aansluiten. Ze blijven ook netjes zitten in tegenstelling tot luiers. Er verfrommeld niks.
Voor de oudere kids met veel plas snachts... Kijk eens naar Abena Abriform XS voor snachts. En dan evt nog een losse inlegger erin. Is hier jarenlang DE oplossing geweest tegen een nat bed!