Is dat altijd zo? Ik hou HELEMAAL niet van de teletubbies maar als het voorbij komt vind mijn dochter het wel heel leuk (al was het alleen maar voor de baby-zon) Nou viel mij vorige week op dat we een filmpje zagen van meisjes die flamingo-dansen lieten zien, en toen het filmpje afgelopen was, begon het zelfde filmpje weer opnieuw... foutje dacht ik, pfff ook nog zo stom vond ik het maar goed. Nu staat het er weer op, en weer met zo'n filmpje van dansende meisjes dat het zelfde filmpje 2 x achter elkaar komt. Toch geen foutje? Is dat altijd zo en wat is dan de achterliggende gedachte vraag ik mij af?
ow jemig... pfff maakt het nog minder leuk haha. Maar ik ben met 31 jaar ook niet de doelgroep natuurlijk....
Haha, ik vind het ook altijd mateloos irritant, maar zoontje vindt het prachtig. Hij vindt de teletubbies zelf wel veel leuker dan de filmpjes. Ik gebruik de teletubbies op mijn vrije dag altijd om boven op te ruimen, hij wijkt dan geen moment van de tv, en ik hoef niet te kijken ....
Het is inderdaad met opzet. En twee keer is eigenlijk helemaal niet veel hoor. Als je een boeken voorleest, vraagt je kind toch ook keer op keer op keer en dan nog maar weer een keer om hetzelfde boek. Want dan is het voorspelbaar en dat vinden jonge kinderen geweldig. Het is namelijk DE manier om hun woordenschat uit te breiden. De eerste keer kijken ze voornamelijk naar de plaatjes. En als ze het verhaal vaker horen, gaan ze steeds meer op de taal letten en nieuwe woorden oppikken.
Ik erger me er ook aan! Maar ons zoontje kijkt niet graag naar de filmpjes. Hij is heel happy als de teletubbies beginnen, als zo een filmpje begint dan gaat hij spelen. Is het filmpje gedaan kruipt hij weer heel happy naar de tv en dan begint het filmpje opnieuw en kijkt hij altijd teleurgesteld naar de tv.
@Sydneys: Mijn ervaring is dat onze zoon in het begin de Teletubbies wel leuk vond, maar de filmpjes niet. Toen hij wat ouder was, ging hij de filmpjes pas leuk vinden. Wij namen vaak gewoon een aflevering op in het begin en spoelden we het filmpje even door.
Alles wat gezegd is ook bovenstaande heb wet teletubbies gekeken whaha. Eerst me neef die nu 17 word a.s maart daarna mijn zoon die gek was van de teletubbies en dochter ( ze vind het gelukkig vreselijk) Ze vind het dus niet leuk. Maar t.s het hoort bij de Teletubbies.
Ja dat klopt wel. Zijn hersenen kunnen die informatie van die filmpjes nog niet aan waardoor het hem nog niet boeit. Hij kijkt ook nog maar een week of 5/6 naar de teletubbies en bumba. Eerder keek hij er nooit naar omdat zijn hoofdje er nog niet klaar voor was En bij bumba kijkt hij vaak hetzelfde, heb nooit zin om door te spoelen op youtube
Aiden had dat ook. Toen hij jonger was, vond hij de filmpjes niet leuk. Nu vindt hij soms de filmpjes zelfs leuker als de Teletubbies.
O dat vinden ze juist leuk... Onze kinderen beide...altijd : nog een keer... nog een keer..en dan ook helemaal blij dat het nog een keer kwam.
Elke keer als mijn dochter, met wat dan ook, 'nog een keer' roept, noem ik haar een teletubbie Nog een keer, nog een keer