druk achter oor,piepen en doof aan een kant

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

Hoi meiden vraagje

Ik heb sinds 3 dagen een drukkend gevoel achter mijn trommelvlies en sinds vannacht piept mijn oor constant en ben ik doof aan dat oor.

Ik heb er verder geen pijn aan heb wel pijn bij het slikken door een verkoudheid!

Ik moet om 11 uur bij de huisarts zijn (jaja ik mag nu wel komen). Maar die wimpelde het af met een prop.

Wat kan het eventueel zijn want een prop lijkt mij niet ik heb heel dun oor smeer daar vakt niets mee te bouwen;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Lijkt mij eerder dat er vocht achter je trommelvlies zit.

Heb dit regelmatig met t gevolg dat ik uiteindelijk vreselijke oorpijn krijg plop hoor en een loopoor heb.

3. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Waarschijnlijk zit je buis van Eustachius verstopt door de verkoudheid.Dit kun je verhelpen door een neusspray te gebruiken waardoor het slijm sneller afgevoerd kan worden.
    Verwacht niet dat dit snel werkt,ik heb het ook vaak maar duurt altijd zeker 1 a 2 weken voordat het weg is.

Succes.

4. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Het kan ook heel goed door de verkoudheid komen. Ik ben er zelf heel gevoelig voor. Ik ben ook al diverse malen bij de ha geweest maar die zegt nog nooit zulke schone oren te hebben gezien.
    Door je verkoudheid kan er een drukverschil ontstaan tussen zeg maar, de binnenkant en de buitenkant van je oor. Je huisarts heeft het nu alleen maar over de buitenkant.
    Bij mij helpthet heel goed om te stomen en neusspray te gebruiken. Ook al is deverkoudheidniet zo erg dat je looptte snotteren kan het dus wel dieper in je hoofdproblemen geven.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

Nouje ik gebruik al jaren neusspay dus dat is het niet hihi

Ik vermoed zelf ook vocht erachter hoor. Ik hoor met dat ene oor echt rare electrische stemmetjes zeg maar zelf yinthe hoor ik electrisch huilen zooo irritant

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja dat is heel irritant ik heb dit al jaren zo ie zo altijd last van oorzuisen waar niks aan te doen is (ja wel leren leven met) daarnaast heb ik regelmatig dat er in 1x een oor dicht zeer dan staat mijn trommelvlies bol en zit er dus vocht achter het oor nu wil kno wel een buisje plaatsen maar ben nu zwanger dus mag niet (eventueel als ik veel pijn had maakt hij een gaatje . na vaak 2 weken ist gehoor weer goed dit loopt steeds op en af erg vervelend
    maar kno kan ook hier niets aan doen en buisjes zijn tijdelijk
    nu al een week of 10 rechts pijn bij slikken en schiet door rechter oor erg vervelend maar gaat wel weeres over.
    oorsuizen wist ik niet beter heb ik al jaren vind het erg vervelend in ruimtes waar het druk is met veel mensen en als ik echt alleen ben .

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hahahahaha, grappig beschreven! Maar neus snuiten werkt ook, maar zo hard dat je oor plopt zeg maar..

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    kauwgom kauwen hielp bij mij een beetje.... maar dan wel kauwgom met xylitol erin.. succes meis!

9. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien moet je eens googelen op tinnitus?

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    En wat zei je ha een ooronsteking of iets dergelijks?

11. Heb je geen antibiotica in druppelvorm gekregen? Hier al vele jaren, die druppels helpen dan weer een tijdje. Ongeveer 2x per jaar een oorontsteking.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Niet fijn Amfy!

Ik ben er gelukkig net zo'n twee weken vanaf het klinkt heel bekend.

Het heeft iets meer dan een week geduurd heb toen een neusspray gekregen toen is alles open gegaan en dat suizen is weg dat was heel vervelend.

Merk nu eigenlijk nog dat het soms niet niet helemaal nog goed zit maar het fijne is, het is open. Hopelijk bij jou ook snel!!

Deel Deze Pagina