vorig jaar ging het prima hier met de kerstboom ze was toen 11 maand, heb er maar 3 keer iets van hoeven zeggen. bij voorbaat hing wel de hele boom vol met nepballen en niemand die het zag hihihi. ben benieuwd hoe het nu gaat, maar verwacht geen problemen (boom van 2,5meter hoog)
Dit jaar ga ik het niet eens proberen hahahaha.. Mijn sloopwerkers gaan niet de ballen uit de boom plukken, maar met zn drieën de hele boom om laten kiepen En ik wil het met de kerst gezellig houden thuis. Ik denk dat we een kleine boom neerzetten op de dressoir en mooie versieringen ophangen. Volgend jaar kunnen we het hopelijk beter uitleggen en dan gaan we voor een echte boom (daarnaast ben ik redelijk moeilijk wat kerstversiering betreft. Als ik houten of plastic ballen moet ophangen doe ik liever helemaal niks voor een jaartje , want zo zou ik het toch lelijk vinden)
ik ga met kerst meestal geheel over de top qua lampjes tafelkleden etc. Ook ik ben benieuwd hoe Smurf hierop reageert.. tot nu toe blijft ze eigenlijk van alle frutsels op tafel etc af na 1 of 2 x nee zeggen dus er is goede hoop Nadeel is echter dat ze gek op ballen is... Ik twijfel nog wel ff over de bewegende kerstman.. dat is natuurlijk wel heeeeeeel erg spannend ( jaja.. hoe kitscherig kan je t krijgen )
Wij hebben het vorig jaar (toen was ze 11 maanden) niet gedaan. Ze was zeer ontdekkend, zat in een sprijdbroek en trok zich overal aan op. Hebben toen wel de lichtjes in het raam gedaan, little people kerststal gekocht en buiten veel verlichting. We hebben ook niet echt een dressoir of iets waar een kleiner boompje op kan staan dus hebben even een jaartje over geslagen. Dit jaar komt i er wel weer, nu snapt ze als ze ergens niet aan mag komen.
Ik heb een nep-boom en vorig jaar heb ik allemaal onbreekbare kerstballen gekocht, die er gewoon uitzien als normale kerstballen. Vind het wel zo gezellig, dus die boom komt er wel. Verder heb ik geen vensterbanken in huis en alleen hogere kastjes en nisjes waar ze toch niet bij kunnen komen voor andere kerstversiering.
Mijn kerstversiering is al jaren katten proof dus kan mijn dochtertje er ook nog wel bij als slopertje