Dreumes 14 maanden in caravanstapelbed, hoe beveiligen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lets, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij gaan binnenkort kamperen in frankrijk met onze nieuwe caravan met stapelbed. Ons zoontje van 14 maanden willen we graag in het onderste stapelbed leggen, maar we komen er maar niet uit wat we er aan de zijkant tegen aan kunnen maken zodat hij er niet uitvalt.

Heb al een deryantentje gekocht maar hij wordt helemaal hysterisch als ik hem daar in leg...

Hebben in de meivakantie al een contructie gehad met een net en klittenband wat toen prima werkte, maar nu is hij wat beweeglijker en sterker en ik ben bang dat hij het loskrijgt..

Iemand een goed idee?

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.176
    16.510
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gewoon een bedrekje lijkt mij.

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Bedrekje idd, alhoewel mijn zoontje van 2,5 daar ook nog om heen/over heen wist te vallen ;)

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik ken alleen die kruidvat dinger, maar die zijn niet lang genoeg voor de hele zijkant zeg maar...
    Of kennen jullie nog andere?

5. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Wij hebben zelf dit gemaakt voor ons dochter van nu 14 maanden. Je kan het er uitpakken en er weer inzetten. Een goede cm omhoog schuiven en er scheef uitpakken. Zo zit het niet vast en wordt er ook niks beschadigd. Verder hebben we horgaas op de trap met een nietpistool bevestigd.

Bijgevoegde bestanden:

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.044
    2.179
    113
    Brabant
    Mijn broer had een net(gewoon zon transport net) genomen, daar van die haakjes aan gemaakt die je kunt klikken. En boven en onder ringetjes vast gedraaid waar je die haakjes aan vast kunt klikken

Ideaal. Onze 13 maander kon dr hele bed door, maar niet vallen.

10 punten als je mn verhaal snap;)

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik wilde destijds zo'n constructie als die van Taliaa maken, maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn. Opgerold handdoekje onder het matras, zodat het een heel klein beetje afloopt richting de andere zijkant was al voldoende. En we hadden een handdoek op de grond voor het bed liggen, zodat hij niet al te hard landde, maar hij is er hooguit 1x uit gevallen. En dat gebeurt nog steeds heel af en toe wel eens in de caravan, niet alleen de kleintjes, maar ook de groten vallen nog wel eens uit bed, bij ons, haha.

En zelf uit bed komen, doen ze bij ons ook eigenlijk nooit. De eerste avond is het altijd wel even keten en uitproberen, maar als je dan 1 avond heel streng bent, is het de rest van de vakantie gewoon rustig.

8. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
  9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor de tips, jammer dat er niet iets kant en klaar echt is... Hij is nog erg klein en als ik zeg dat hij er niet uit mag, dat snapt ie nou nog net niet...
    We gaan dadelijk nog naar een kampeerwinkel, eens kijken of die nog een mooie oplossing hebben!

10. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Chicco heeft hele grote bedhekjes. Of anders gewoon een borstvoedingskussen ónder de overtrek stoppen, zodat er een bult is naast je kindje.

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    wij zijn afgelopen maand week gaan kamperen met dreumes van 14 maand onder in stapelbed en hebben een bedhekje gezet. Als ze echt hard zou willen zou ze wel nog tussen de opening kunnen doorkruipen maar dat heeft onze dochter dus nooit gedaan.

het was dit bedhekje (tweedehands gekocht)
    Bedhek<br> - QUAX | ref. G-88446 | Paradisio

12. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Bedrekjes zijn kant en klaar:
    A3 Baby en Kids Bedhek Trombone Wit Uitschuifbaar | Babypark

Deel Deze Pagina