Draagdoek mama's 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Wicjuh, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Helaas niet meer, ben voor werk in Groningen geimporteerd :D

Maar ik heb weleens contact gehad met mamashe, een dd consulente die hier in de buurt woont.

Symphuo vond ik erg mooi, past een beetje bij het veelkleurige idee dat ik had. Ik vind de ByKay die ik heb wel aardig maar ik vind ze niet mooi. En ik heb het vermoeden (terecht of niet?) dat een stugge doek eigenlijk beter is. De doeken die jullie noemen, die zijn bijna nooit rekbaar (op diagonale rek na die dus door dat kruiskeper-geweven-zijn komt als ik het goed begrijp), klopt dat?

Oh en DS als ik je nog even mag lastig vallen :)

Jij hebt een ByKay Aqua- bevalt dat? Ik durf niet met Renske te douchen. Ze is heel erg bewegelijk. Ze is ook geen fan van badderen, kijkt erg bedenkelijk of gaat huilen. Misschien dat het dus te overwegen is. Is dat een 'ding' of net zo'n doek als de gewone ByKay doek?

Spannend trouwens, je bent al erg close to due date :D

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn aquacarrier ligt nog in de kast... buikbaby is er immers nog niet ;), en S. staat liever te keten onder de douche.. :).

Toen ze dat nog niet kon, had ik haar in de Storm Op Zolder Douche/zwemsling. Ging prima. Da's een ringsling.

Of de aquacarrier mij beter bevalt moet dus nog blijken. Ik verwacht van wel, omdat ik buikbaby dan op twee schouders kan dragen.

Wat ik je al wel kan vertellen. Het is te vergelijken met een ByKay tricotdoek zeg maar, maar dan van badpakstof. Echt heel maf haha. Om je kindje er uit te krijgen moet je hem afrollen... de doek, niet je kindje... :p.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ik sla wat over. S. was dus ook erg bang om te douchen. En na een paar keer in de douchesling was ze dus als een blad aan een boom omgeslagen. Nu krijg ik haar niet meer onder de douche vandaan. Tis dat ze niet weet hoe hij aan moet, dat ze met een lang gezicht toch maar mee de badkamer uit loopt.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oja, die Aqua is natuurlijk nog nieuw :D Nou, ik denk er nog even over. Fijn dat je andere kindje wel onder de douche wil nu haha.

Ik zie net dat de Girasol zonder gebruiksaanwijzing komt (bij slings&things), wat irri, ik had net een nog mooiere gevonden daar:

Forrest Berries 4.60 m. franje - €85,00 : Slings & Things

Dan toch maar een consult ofzo.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  6. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hoi,

Hoop dat een van jullie mij kan helpen, wil mijn dochter af en toe in de rs dragen alleen zit ze daar zo scheef in... komt dit iemand bekend voor?? Ben er ook nog niet zo vertrouwd mee als met mijn doek misschien dat het allemaal wel meevalt maar ze zit zo "anders"

Thanks!

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik zie op zich niet dat ze heel scheef zit maar je kunt wel haar beentjes iets meer spreiden en haar knietjes iets hoger doen. Dan zit ze alvast met haar billen iets dieper waardoor ze misschien iets rechter tegen je aan zit.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    SamanTai Wedstrijd:
    We hebben een winnaar. Zij heeft inmiddels bericht van mij ontvangen.
    Iedereen hartelijk bedankt voor het meedoen, en hou natuurlijk mijn shop in de gaten voor meerdere acties.

9. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Thanks Vlinderbloem, ga het morgen proberen!Heb wel het idee dat dit een veel actievere houding is dan fwcc...

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wel een mooie doek Wapa!
    Ik hoop van de week ook te kunnen testen of het iets is, dragen in RS

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ja, heb je er een gekocht?? ( die zwarte?? )

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
  13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ik heb geen RS gekocht, maar wel een setje ringen.
    Kreeg de tip van iemand om mijn Neobulle even uit te proberen als sling. En dan evt die omlaten bouwen tot RS.
    ik vind de doek zelf nl zo ontzettend mooi!
    En ik zag op t forum daar ook al een Simon RS voorbij komen

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Is het niet superzwaar, een RS? Want je draagt dan asymmetrisch, en vaak ook al met een groter kindje?

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Weet niet of het zwaar is, maar ik zoek iets voor de snelle momenten. Als ik mijn dochter naar school breng en weer haal
    of ff snel een boodschap doe
    Dus niet om echt lang te dragen zeg maar

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    RS is inderdaad lekker voor de snelle momenten.

Enne ik heb Timbuktu. Was mijn tweede geweven doek ooit!!!!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wapa, heb je je rs nog geprobeerd?
    Ik heb er sinds dinsdag ook een, Tim vind het geweldig.
    Alleen lukt het me nog niet om m lekker op mijn heup te dragen, dan gaat hij ook erg hangen, omdat ie vanalles wil zien.
    Als ik m op mijn buik draag, dan zit ie wel rustig.

Vandaag ermee door de stad gewandeld en op een gegeven moment legde hij zijn bol tegen me aan en lag heerlijk rond te kijken....SMELT

18. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    ooh wauw, mooie foto en mooie knoop!! Hioe heet ie, ga ik even youtuben..... Ik draag nog wel maar vindt het met het warme weer wel lastig... ik heb L niet meer in de rs, ze hangt me echt te veel en voel me daar niet prettig bij!! Wat voor RS heb je nu?

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Weet niet of dit een naam heeft hihi.
    Heb de instructies gevolgd van een filmpje
    YouTube - heupdragen en transitie naar liggend op de buik

Dit is een Neobulle Simon rs.
    Heb m via het DenV forum van iemand overgenomen.

Wou dat ik eerder een sling had aangeschaft!
    Met dit weer is it idd wel een beetje warm hihi

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.009
    2.121
    113
    Brabant
    hey ervaren draagmama's:)
    even een vraagje: prulleke wordt medio december geboren, brrrrr. Ik heb een rekbare draagdoek voor het begin. Maar: draag je die onze een jas? en watvoor jas doe je dan aan? zodat kleintje niet helemaal verstopt is? Voor kleintje lijkt het me warm genoeg in een pakje, mutsje en dan in de doek. maar voor mezelf lijkt het me wat fris, met mn jas open:)
    Dus... hoe doen jullie dat???

liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina