Even geen idee in welke rubriek dit past maar hier mijn vraag. Over 4 weken wordt ons zoontje eindelijk gedoopt... We krijgen nu een aantal vragen of we wensen hebben. Het is onze 2e zoon. Ik zelf vind kadoos in kader van doop of geloof leuk ...niet speelgoed ..maar we hebben al Kinderbijbeltjes /Houten Ark van Noach/ Boekjes met naam in kader van Feest/ Zilveren Bestekjes/ Spaarpotten. Houten kruisje met doopgedichtje Ik heb nu als wens maar doorgegeven de Doopkaars/evt armbandje/iets om te knutselen iets voor buiten of een bon. Heeft iemand nog meer leuke tips voor Doop jongen ? Is er iets van Duplo wat bij t geloof past of Playmobiel ? Dacht kerststal ofzo ? Wellicht zitten er ook nog leuke ideeën tussen die ik weer kan gebruiken voor de 1e verjaardag ! En Oja er moet nog veel kraamvisite komen maar geef meestal bonnen door als mensen echt niets weten. kleding heb ik ook al veel wat ik doorschuiven. En speelgoed eerlijk gezegd hebben we al zoveel. Dus ben dan meer voorstander van bijv knutselen (wat je gebruikt) of bijv kleding wat je echt nodig hebt..op een moment.. of iets voor buiten. Duplo altijd leuk maar oudste heeft 2 bakken vol en moet ook bijzonder blijven weer. Iemand nog leuke kadoo tips voor een kindje van 6 maanden ivm Doop kraambezoek en 1e verjaardag ? Zucht en dan is de oudste ook nog jarig van de zomer. Vorig onderwerp Volgend onderwerp Your Attachments De Blije Doos Vraag gratis de blije doos van WIJ jonge ouders aan! Links Alle gratis babydozen op een rijtje Gratis Proefdruk Geboortekaartje Gepersonaliseerde baby kado's van Bulbby Gratis blije doos van WIJ jonge ouders! Gratis zwanger en babybox van Ouders van Nu Niet gevonden wat je zocht? Maak dan in dit forum een nieuw onderwerp aan. Plaats nieuw onderwerp Laatste onderwerpen Kat verhaard zo erg Deedee91 plaatste Vandaag om 17:58 Zwanger worden van eerste... GabrielaH plaatste 7 feb 2022 Geboortezorg in het nauw Anne2019 plaatste woensdag om 08:54 5e keer, naam kiezen wordt... Elsa86 plaatste Vandaag om 16:05 Julia of Emily? MarianneLE plaatste Gisteren om 16:15 Zwanger en babybox Vraag de gratis zwanger en babybox van Ouders van Nu aan! Verstuur een kaart of cadeau en laat weten dat je aan iemand denkt. Klik hier Hier vind je alles op het gebied van zwanger worden, de zwangerschap, bevallen en de tijd na je bevalling. Artikel categorieën Zwanger Worden Zwangerschap Bevalling Baby en kind Mama en gezin Over ons Contact Privacy Disclaimer Vacatures Adverteren Theme designed by ThemeHouse. Voorwaarden en Regels Nederlands
Je hebt van Playmobil 123 een meeneem ark van Noach. Misschien verder nog wat ideeën. Zwembroekje met zwemluiers Dierentuin abbo Monkey town strippenkaart oid Cadeaubon voor 1e paar schoenen. Voorleesboek/kijkboek ook bestaan er vast bijbelse. Zelf ging ik bij m'n 2e ook meer praktische dingen vragen. Ondergoed setjes, waren snel uit de rompers. Leuke pyjama Regenlaarsjes wel de maat erbij zetten. Cadeaubon Kruidvat, daar haalde ik voeding, potjes, luiers en de hele bende Rietjesbeker, tuitbeker oid Tandenpotje
De meeneem Ark zou kunnen als nog meerdere mensen gaan vragen dat ze samen kunnen doen Het is meer dat peetouders wat groters geven en oma maar eigenlijk is doop dan weer kleinigheidje voor de rest omdat meeste al kraamkado hadden. Maar er zitten zeker leuke dingen bij idd ook weer voor de verjaardag
Dick Bruna Kerstmis hebben we super leuk. Pasen nog niet ga es googelen. Ook al duurt t dan nog een jaar voor t weer pasen is. Leuk
Handdoek en cape en slab met naam ook al. Maar kreeg bij oudste idd ook een knuffel met naam handig voor kdv
Misschien een persoonlijk boompje voor in de tuin? Wij kregen een appelboom cadeau voor de doop van ons zoontje. Een cadeau dat symbool staat voor groei. Volgens de keltische boomhoroscoop kun je aan de hand van je geboortedatum zien welke boom je 'bent'. Onze zoon is een appelboom. Wij plukken nu iedere jaar overheerlijke appels van zijn boom.