dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi miriam,

    toch een beetje positief nieuws he, op naar vrijdag naar de volgende meting, zo durf je misschien weer een klein beetje positiever te worden?

    Doe je best meis, neem rust, overdrijf het desnoods, ik begrijp wel dat het enorm moeilijk moet zijn maar je hebt een reden echt doorzetten hoor, het moet gewoon goed komen!!

    jette
     
  2. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ikga ook voor het eind resultaat.
    krijg nu extra behandeling proluton injectie en een extra antibiotica kuur.

    blijft spannend en eng
    we gaan ervoor
     
  3. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    goedzo miriam dit klinkt al weer een stuk beter, je mag neem ik aan eerst nog gewoon thuis blijven?
     
  4. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey meiden de baarmoedermond is weer kleiner geworden, helaas 1,4 cm het is nu echt afwachten en kijken of het goed komt.
    ze kunnen gewoon verder niks doen krijg maximale behandeling zoals ze zegt.
    zie het momenteel echt somber in en heb even geen vertrouwen meer inmijn eigen lichaam.
    voel me hopeloos en ik weet nietmeer hoe ik vertrouwen kan krijgen.

    de 20 weken echo zag er prima uit geen enge nare afwijkingen tot dusver
    gelukkig weten we niet wat het is.
    want bart begon toch wel nieuwschierig te worden maar door de zenuwen is het er niet van gekomen at we het gevraagd hebben.

    nou meiden geniet van het weekend ik ga proberen mezelf weer bijelkaar te rapen
    gr miriam
     
  5. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey miriam, ik had al op je gereageerd in het andere topic, maar wilde graag weten hoe het vandaag gegaan is, je had toch weer een meting???

    jette
     
  6. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej lieve Miriam

    Hoe is het nu, ik had op hyves een bericht achter gelaten. Jee meid, ik heb zo met je te doen. Verdorie!
    Mijn duimen draaien en ik denk aan jullie

    Hele dikke knuf, Anette
     
  7. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, alles oke bij jullie?
    Hoe is het met jetteman? Is hij weer opgeknapt?

    Hier alles prima, de nachten zijn nog steeds heel wisselend. Sarah is weer flink verkouden dus die lag vanochtend alweer snel in bed.

    Ik heb verder echt geen nieuws of zo. Nog vakantieplannen?

    x Anette
     
  8. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette, ja gaat wat beter met jetteman, wel nog zwaar verkouden maar hoofdpijnen en misselijkheid zijn weg, wel vaak moe, maar hij heeft het ook megadruk, slechte nachten vanwege merrie die op het punt staat om te bevallen.

    het hoera geroep voor wat betreft het slapen was even te vroeg, ja ze hoeft nu geen drinken meer maar werd aldoor nog wel 2x wakker voor het speentje, even speentje geven en dan sliep ze direct weer verder maar goed moet er wel twee keer uit!
    Vannacht een drama nacht, we hebben een merrie de op het punt staat te bevallen, die was erg onrustig dus het alarm ging zo'n 4x af, ook dominique sliep erg onrustig ze droomde erg veel huilde in haar slaap, dus daar ben ik ook zo'n 4 a 5 x bij haar geweest, dus jetteman en ik lopen op onze wallen!!!! pffff

    Iemand wat van miriam gehoord??

    JA wat betreft de vakantieplannen we gaan naar de Ardeche in Frankrijk met vrienden van ons, zij hebben zoontje van drie jaar.
    zie wel een beetje tegen de reis op, met dominique en een nacht in een hotel maar ja het zal wel loslopen!!!
    julllie??

    oh ja en omstreeks 15 mei willen we nog een weekend weg ik denk naar een Landal greenparks.

    jette
     
  9. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou sorry dat ik gisteren niet direct me heb gemeld maar alles is het zelfde gebleven als afgelopen vrijdag.
    nu as vrijdag hopen dat het dan ookhet zelfde blijft.

    gr miriam
     
  10. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja sorry miriam hoor :oops: je hebt ook geen meldingsplicht natuurlijk!!!
    Maar ben natuurlijk reuze benieuwd en leef met je mee, dus .............. misschien beetje te veeleisend sorry daarvoor!!

    Maar okay, zelfde gebleven is goed nieuws toch? eigenlijk het beste nieuws wat je kunt krijgen op dit moment!!!!!

    hoe gaat het met je verder?

    jette
     
  11. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee dat weet ik toch dat ik niks verplicht ben vind het juist zo lief dat iedereen zo meeleeft dus voel je niet schuldig joh.

    dinsdag middag hebben we weer controle we staan nu precies 1 week op het zelfde dus eigenlijk ben ik wel heel erg blij.
    hopen dat het doorzet en we nog even vol mogen houden
    liefs miriam en fijn weekend meiden
     
  12. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Miriam, ik duim zo hard dat jullie beebje het nog heeeeeeeeeeel lang vol houdt in jouw buik. Goed dat ze je zo vaak onderzoeken. En ik vind het wel positief dat het hetzelfde is gebleven, blijkbaar doet de rust wel goed dus.

    Jette, als tip wil ik je de landal in volendam geven, is erg leuk, vrij nieuw en een leuke omgeving. Heerlijk, even er tussenuit.

    Ik heb last van mijn ogen, normaal heb ik lenzen maar ben net bij de opticien geweest, waarschijnlijk toch hooikoorts. Dus nu heb ik mijn bril op, dat ding is van 9 jaar geleden als het niet langer is. Ziet er dus echt niet uit. BInnen blijven!!!!!!!!!
     
  13. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat hoop ik dat het nog heel lang mag blijven zitten, denk dat die weekspuiten die ik nu elke week krijg ook helpen.
    de tweede heb ik net gehad.
    laten we het hopen ga zo lekker mijn bedje opzoeken ben ondanks dat ik niks doe toch moe
    meiden fijne zondag
    gr miriam
     
  14. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi miriam en natuurlijk de andere meiden ook.

    ik dacht direct even kijken hoe het met mijn forumvriendin miriam gaat, maar hier staat niet echt veel, ja van de spuiten maar niet hoe het onderzoek vrijdag was, nou misschien op het andere topic, maar ik ga er van uit dat het dus nog steeds "redelijk" gaat volhouden he!!
    hebben jullie zondag nog iets speciaals gedaan??

    Landal in volendam?? welk park is dit dan????

    jette
     
  15. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

    Miriam, ook hier nog een keer veel succes voor morgen! Ik duim voor je.

    Veel liefs voor allemaal,

    Neeke
     
  16. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden kort maar krachtig nieuws van mij,

    ik heb goed nieuws het is nog steeds stabiel nu al anderhalve week weet dat ik nog een hele tijd te gaan heb, maar dit is een goed begin om nog een x aantal weken het tekunnen volhouden.

    meiden ben even heel blij en super positief hihi
    knuf fijne avond
    liefs miriam
     
  17. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Miriam, ook hier nog een keer, heerlijk dat het nu stabiel blijft! De rust doet jou en je beebje goed. Volhouden meis!

    Bij ons alles prima, heerlijke jongens, nu lekker vijf dagen vrij en volop van ze genieten. Heb er zin in!

    Jette, heb jij nog baby nieuws? (van de merrie bedoel ik!)

    Veel liefs voor allemaal,

    Neeke
     
  18. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Miriam, wat fijn. Ben zo blij voor je. Dat geeft weer hoop en het blijkt dus dat je rust een goede zaak is.
    Dus die spuiten doen ook hun werk.

    Jette, het heet marinapark volendam. en het is van roompot zie ik nu *oeps*

    Ik ben weer aan het klooien met mijn cyclus. Gisteren licht donkerrood bloedverlies, vandaag alleen bruinverlies........ maar denk wel dat het door gaat zetten. Ik snap niet meer hoe mijn cyclus in elkaar zit. Volgende week heb ik een gesprek met de huisarts hierover, al na 20 dagen begint het hier te rommelen en schiet niet echt op dus.

    x
     
  19. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Bedankt voor de tip anette ga direct even googlen!!!

    Nee nog geen merrienieuws, het alarm is vanacht meerdere malen gegaan maar nog niks!!!!
    Ze gaat zo de zesde mei wel halen volgens mij, maar ze staat op knappen!!!!

    jette
     
  20. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    in friesland is ook een heel mooi park van landal ben even de naam kwijt maar geloof eson stad of zoiets

    gr miriam
     

Deel Deze Pagina