dit had ik niet verwacht!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Moedertjevj, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik had echt niet verwacht dat je je na een bevalling zo miserabel kon voelen, heel mijn lichaam doet pijn!

    ik heb op 31/01 een keizersnede gehad en nog steeds niet volledig gerecupereerd, kan dat?
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja meid ik weet er alles van... een ks is een fikse buikoperatie die je niet moet onderschatten. Nu merk je pas hoe je lijf bezig is om en de zwangerschap af te sluiten (want dit is niet op de normale/hormonale manier gegaan) en je moet ook nog eens herstellen van een operatie. Helaas moet je even doorbijten, het wordt echt beter maar geef je lichaam de tijd, neem je rust en doe alles op je gemakje!

    Ik was zeker een week of 6 onder de pannen ;)

    Succes ermee.
     
  3. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Christy, ik voelde me na een week of 4 pas weer wat lekkerder, al herstelde ik snel. En nu, bijna 5 maanden later, voel ik mijn litteken 'trekken' als ik me te druk maak. Een soort fysieke barometer, weet ik meteen dat ik kalmer aan moet doen.

    Geef het de tijd. Het is zoals Manuela zegt: een fikse buikoperatie.
     
  4. Maeve

    Maeve Actief lid

    18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Bij mij begon na die 3e week het beter te gaan.
    Veel mensen onderschatten inderdaad de KS.
    Luister vooral naar je lichaam.
     
  5. bigdream

    bigdream Fanatiek lid

    21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal, ook een keizersnede en ik moet zeggen dat ik de eerste weken "mee vond vallen"en juist nu last heb dat het herstel me zo tegen valt. Ik blijf vreselijk moe en heb regelmatig last van mijn wond.
     
  6. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje ik schrik best wel en besef dat ik tot nu toe dan geluk heb want ik voel me prima... Heb af en toe wat last in m'n buik, maar dan heb ik gewoon teveel gedaan...
    Sterkte! en hopelijk voel je je snel beter!
     

Deel Deze Pagina