Je hebt er dan wel echt twee nodig, ze zijn daar héél streng in. Mijn zoon was 7 en onze dochter net 2, maar die tellen toch echt gewoon als personen. Je hebt ook met 2 EAC's trouwens nog steeds een goede kans dat je niet allemaal tegelijk mag en allemaal samen door kunt lopen, maar dat je echt in twee groepen wordt gedeeld, alsof je elkaar niet kent. Bij bijvoorbeeld It's a Small World doen ze daar niet zo moeilijk over (daar is dan gewoon één hele boot voor mensen met een EAC), maar bij Peter Pan laten ze je over het algemeen niet tig karretjes achter elkaar bezet houden (en waarschijnlijk mag dat veiligheidstechnisch ook niet, zoveel mindervaliden tegelijk in een attractie). Dan gaat eerst de ene helft in 1 karretje, dan weer een deel van de normale rij, en dan de tweede helft (en de eerste helft is dan alweer rond en uit de attractie).
Ah zo, ik ga proberen te bellen alhoewel mijn engels niet zo goed Is haha. Verergeren ben ik ook van het zo goedkoop mogelijk zoeken.
Jeeej weekje disney geboekt voor 3e week november, duurt nog een hele tijd, maar voorpret is ook leuk.....
Woehoe je mag weer merlijn!!! Leuk die voorpret. Cin, ik weet het niet precies maar de mensen die ik we mee zie zijn veelal lichamelijk of geestelijk beperkt. Dit is zeer ruim genomen hoor. Maar jah kan dus bij autisme zijn . Of een ziekte als ms . Als je dus niet lang in een drukke rij kunt wachten ivm datgene wat je hebt. Bij Disney bepalen ze dit dan je krijgt hem niet gemakkelijk heb ik mij laten vertellen. Dit natuurlijk ook om misbruik te voorkomen. Je bent dus echt papierwerk nodig. Dit is zodat iedereen de magie kan ervaren.
-Guest without forearms -Guest without arms (from the shoulder) -Guest with a single leg (from mid thigh) -Guest with a single leg (from the hip) -Guest without feet -Guest without legs (from mid thigh) -Guest without legs (from the hip) -Guest with difficulty standing / walking -Cognitive and mental disabilities -Mental deficiency -Autism -Visual impairment -Blind guest -Guide dog / service animal -Hearing impairment -Deaf and mute guest using sign language -Expectant mother Dit zijn de opties die ze aan kunnen kruisen op een EAC. Ze zijn nogal eh.. specifiek ja
Het is wel heel fijn dat het bestaat Vooral op een rustigere plek kunnen staan met de parade. (Zoons met ass) We moesten een schriftelijke verklaring van de kinderpsychiater hebben met stempel en handtekening in het Engels of Frans. Mag maximaal 2 maanden oud zijn geloof ik. Daar ga je dan mee naar de city hall.
Toch fijn dat je er ook recht op hebt als je beide benen must ipv 1 been... ze zijn inderdaad redelijk specifiek. 😂 Als ik ga Googlen dan zie ik ook mensen met IBD die er in de VS recht op hadden, iemand daar toevallig ervaring mee? 😊
Regels in de vs zijn compleet anders dan hier, in de vs mogen ze namelijk niet eens vragen om een doktersverklaring ivm de wetgeving daar dus ga echt maar uit van het lijstje wat shaddix heeft gemeld @mama1981, uhm jawel hoor ze gaan er gerust vanuit dat je kind van 2 alleen in de wachtrij kan, heb dit zelf al meerdere keren mee gemaakt, dat ik niet met mijn zoon van 2 mocht maar mijn man mee moest als begeleider maar zoonlief niet mee mocht omdat je maar 1 iemand mee mag hoe dat gaat verlopen verschilt per keer en hangt heel erg af van de welwillendheid van de medewerker die je eac uitschrijft en wat die oo je kaart zet qua aantallen, ook aan de drukte, in rustige periodes is het vaak geen probleem om een kaart te krijgen waarbij de kinderen mee mogen, mits een redelijk aantal , maar in drukke dagen is men streng oo de regels en is het 1 begeleider en klaar.
Hoi, Wij gaan in de meivakantie een midweekje naar Disney voor het eerst! Heel veel zin in! Maar wij zouden graag het weekend ervoor nog 2 dagen naar Parijs zelf gaan. Heeft er iemand een goedkoop adresje om te blijven voor 1 of 2 nachten? het gaat om 2 volw. en 3 kids (5, 4, en 1 jaar) Voor de rest kom ik hier lekker lezen over alles wat we moeten weten over disney Bedankt alvast!
Heb je voor de dagen dat je in disney bent daar al wel een hotel? Wij hebben nu b en b hotel geboekt daar en die kan je ook boeken zonder entree ed.
Help...we kunnen vrijdag 5 mei voor 25 euro pp mee met een busdagtocht. Iemand ervaring met de mei vakantie? Als ik internet moet geloven zijn alle scholen in Frankrijk weer begonnen. In november gaan we zelf meerdere dagen met de bus. Al eerder gedaan en dat beviel goed. De busreis is dus geen probleem
Jippie!!!!!! Ik mag ook eindelijk weer naar huis....zucht In de zomer 3 dagen geboekt in Davy C. Wilde vroeger altijd perse in een hotel vanwege het ontbijt, maar ja dat maakt nu toch niet meer uit. Ben zo benieuwd naar de nieuwe Dreams en de Parade. En de nieuwe BTM. Ik kan niet wachten!!!
Jee leuk tinkerbel!!! Las vandaag dat ontbijt nu met vouvhers word en je het overal kunt nuttigen. Veel aanbiedingen zijn met hp tegenwoordig zodat het er toch bij zit.
Disney is altijd leuk, mei is denk ik de middenmoot qua drukte, zal niet rustig zijn iig. Stel je erop in dat je in 1 dag gewoon niet alles kan zien en doen dan valt het niet tegen. Je zal dan misschien de paar leukste attracties kunnen doen en verder niet,...
@annie24: wauw voor 25,- pp mee met een busdagtocht, leuk toch! mag ik vragen via wat? mijn kinderen willen heel graag weer, als is het maar voor een dagje... hebben last van afkickverschijnselen na een jaarabbonement, hihihi
Cin85; weet jij heel toevallig al iets wat ziekenhuizen betreft? We hadden OHRA gebeld, daar zeiden ze dat onder België alles hopelijk is Ze gaven aan dat, mocht er een ambulance aan te pas komen, we gewoon moeten zeggen dat we naar een privéziekenhuis of een staatsziekenhuis in Parijs willen (en welke zou dan niet uitmaken..). Ze gaven aan dat het ziekenhuis in Marne La Vallee inderdaad héél slecht bekend staat en dat dat veel te klein is voor het aantal patiënten wat ze moeten behandelen.. Ja, dat hebben we gezien Hebben jullie trouwens nog kunnen omboeken? Kuki; Even offtopic, maar heb jij al een uitslag gekregen? On-topic; Ik geloof dat wij het toch maar gaan proberen. Heb allemaal losse overnachtingen geboekt, zodat we per dag kunnen kijken of we nog een nacht blijven of niet (alles is tot op de dag zelf tot 18u te annuleren, dus als we weg willen, cancel ik 's morgens gewoon de volgende overnachting). Met m'n medicatie van nu gaat het tot nu toe okay, ben inmiddels een maand SEH- en ambulancevrij Aan de ene kant vind ik het echt gruwelijk spannend, maar aan de andere kant heb ik er ontzéttend veel zin in en kan ik echt niet wachten, sta ik al te stuiteren bij het idee dat we over twee weken weer 'daar' lopen..
Shaddixxx ja, ik heb simpelweg last van niet-kwaadaardig (zo zei ze het letterlijk) overslaan van het hart. Heel vervelend maar beter om ermee te leren leven dan er medicijnen voor te gaan gebruiken. Het heeft me rust gegeven, ik merk het nog wel als het gebeurt, maar schiet niet meer zo enorm in de stress ervan! On topic: nog 26 nachtjes en wij gaan weer naar DLP! Dream jaarkaarten zijn geregeld! Ook in de meivakantie en de zomervakantie hebben we al geboekt, blijven dan beide keren op camping Les Etangs Fleuris, ligt in de buurt van Le Chene Gris maar was goedkoper!