Ik wil nu wat bestellen, maar ik weet nu niet goed welke maat ik moet bestellen. Mijn dochter heeft maat 110. Nu kreeg ik het advies één maat groter te bestellen, maar het rokje wat ik graag wil is alleen nog maar in maat 104/110. Zou dat passen? Het jasje wat erbij hoort is er nog wel in maat 116/122, misschien beter deze wel in een maat groter te nemen. Rokje mag niet te groot zijn vind ik.
Ligt een klein beetje aan het postuur van je dochter, maar ik zou over het algemeen toch een maat groter adviseren. Mijn ervaring is dat Claesen's als de kleinste maat van de combimaat valt. Als je dochter heel smal is zou een rokje misschien moeten gaan in 104-110. Misschien is het een optie om de betreffende webwinkel een mail te sturen en te vragen of ze het even op kunnen meten?
Nou gelukkig dat het klein valt, ik kon het rokje toch nog te pakken krijgen in maat 116/122 en heb deze dus besteld samen met het jasje. Het zou jammer zijn als ze het nog niet aan kan, maar te klein daar heb ik helemaal niks aan.