Hoihoi Meer mensen die gebruik maken van dipping powder? Ik heb gisteren na heel veel wikken en wegen de dipping powder van doonails besteld. Ben benieuwd naar ervaringen en foto's!!
Ik heb wel vaak reclame op fb van dat dippen, maar ik geloof niet dat het heel lang blijft zitten eigenlijk, puur gevoel hoor, geen ervaring
Nee maar ik zit er ook wel eens overna te denken. Omdat ik in de zorg werk mag ik geen nagellak oid maar dit leek me perfect voor vakantie of als ik eens meerdere dagen vrij ben. Wil je laten weten wat je er van vind?
Ik heb ook 1week geleden voor het eerst Doonails geprobeerd, en moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben! Na 6 dagen begon het gisteren te chippen, maar dat is al langer dan gel nagellak bij mij blijft zitten, (die laat altijd los na een dag of 4, ondanks goede voorbereiding) en ik had al meteen gezien dat bepaalde plekken te dik waren aangezet. Het heeft gewoon een leer curve, dus ik heb echt wel goede hoop dat het straks langer blijft zitten. Op FB is een groep met heel veel voorbeelden en ervaringen.
Al geprobeerd inmiddels? Zie het ook steeds langskomen en blijf twijfelen. M.n. door de manier waarop het verwijderd moet worden
Geen idee eigenlijk. Opzich is enkel aceton niet zo erg. Maar zag dat je ook flink moet vijlen. Geen idee of je eigen nagels dat zo tof vinden
En?? Ik word ook gekweld door de reclames de verleiding is groot maar gellak houdt dus slecht hier...
Ik ben helemaal verslaafd inmiddels! Geweldig spul! Leuke kleuren en makkelijk aan te brengen. Helemaal top!!
En hoe vind je het verwijderen? Tips, tricks? mijn pakket is onderweg dus ben benieuwd of dat morgen al geleverd wordt
Daar heb je meerdere manieren voor maar tot nu toe heb ik gewoon gevijld. Je kunt het ook met remover en kokosolie geloof ik verwijderen. Je moet op Facebook even zoeken op de groep doonails. Daar komen heel veel mensen die doonails gebruiken
Wauw! Heb je toevallig ook ervaring met gellak? Dat komt hier namelijk makkelijk en vrij snel los... Zou dit beter blijven zitten?
Ik heb hiervoor altijd gellak gebruikt. Hier veel tevredener over! Laat niet zo gemakkelijk los. Heel blij met dit!
Ohh en ik heb net een vermogen aan gellak uitgegeven hahha maar t langat is 8 dgn tnt.... En t is veel werk en dan wel leuk als t poosje zit. Vd week badkamers uitgebreid gesopt en hop alles komt al los... Hmm toch eens kijken dan, of voor moederdag vragen