Willen jullie even mee kijken? Krijg veel opmerkingen over mijn buik en dat ik zo'n grote buik al heb met 17 weken.. Ben ik normaal
beschaafd buikje hoor! Die van mij komt ook wel in de buurt, zal zo even een foto uploaden. Is ons eerste kindje, en ben normaal slank. Ik heb volgens onze vk ook een 'flinke' buik voor mijn termijn en postuur. Maar kan geen kwaad hoor!
Nee je bent niet normaal vind em wel best groot die van mij zag je nauwelijks met die termijn. Nu ook nog weinig te zien
Mooi buikje heb je al!. Enige wat ik kan zeggen is geniet ervan! Ik krijg dat ook steeds te horen van mijn schoonfamilie haha maar ik zie het alleen vanaf de bovenkant dus vind het lastig te zeggen omdat het ook mijn eerste zwangerschap is.. Hier is de mijne ook gemaakt met 17 weken.
Dank je, ben benieuwd naar jou foto! Hier ook eerste kindje en bm zit al 1 vinger onder mn navel. Maar als je iets zo vaak hoort ga je je toch afvragen hoe het nou zit. .
Dank je, ik geniet er ook zeker van! Behalve dat op mn rug liggen niet fijn meer is.. Jij hebt ook een mooie buik!
Wauw mooie buikkies hoor! Hier nog maar heel iets bolling. Maar bijna niet te zien. Heb hetzelfde postuur als jullie maar de baby ligt erg naar achter (baarmoeder dus)
Mooie buik hoor, ik vind hem normaal. Ik had ook al zoiets met 17 weken, bij mijn vorige zwangerschappen ook. Lekker van genieten iedereen is verschillend meid
Ik vind jullie buikjes erg mooi, maar heel eerlijk: ja, al wel groot, en al echte zwanger buikjes. Ik ben bijna 34 weken, en heel veel scheelt het niet Maar goed, who cares toch?? Als je maar gezond eet (geen diabetes krijgen). En ja, waarschijnlijk wordt het eerder wat zwaarder met schoenen aantrekken enzo.. maar ja, denk dat je het ook niet super in de hand hebt en ik op dat vlak mazzel heb.
Dank je, het bizarre is dat ik amper aangekomen ben (300 gr) en gewoon normaal eet. Behalve mn borsten en mn buik lijkt er ook weinig gegroeid te zijn. Hopelijk groeit mn buik niet in dit tempo door... Kan nu al niet meer lekker op mn rug liggen.
Als het goed is, een foto van mij van afgelopen zaterdag.. hallo jumbo!! haha.. ik ben maar 1,62, dus vind hem zelf vrij bescheiden
Missmara, dat is inderdaad een bescheiden buik. Anousje, dat lijkt me ook jammer! Hoewel alles vast voordelen heeft!