Dikke buik aan het eind van de dag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MelanieL29, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Had gisteren echt mega buik aan het eind van de dag. Kreeg bijna geen lucht. Heb darmproblemen maar dit was niet fijn hoor.
    Hoort dit erbij?

2. Niet meer actief

ik voel me ook wel eens opgezwollen vooral aan het eind van de dag hihihi

3. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ja, het hoort er allemaal bij.
    Wel kan je met je voeding er voor zorgen dat je stoelgang een beetje normaal blijft.
    b.v. activiea drinken

4. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Ik heb dat ook standaard elke avond, vooral na het avondeten (en ik eet niet eens veel meer) dikke opgezwollen buik en mega gespannen borsten. Als ik 's morgens wakker wordt, is mijn buik weer plat en zijn mn borsten weer zachter. Gek he? Maar het hoort er (bij mij) zeker bij!

5. snoetje

snoetje Lid

31 aug 2006
    40
    0
    0
    gastouder
    noordoostpolder
    Ik heb het ook,'smorgens trek ik mijn broek aan en die zit dan goed.En na het avondeten zit hij echt te strak en is mijn buik enorm opgezet.Dus dan trek ik meestal een joggingbroek ofzoiets aan.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb ook darmproblemen en merk ook al sinds de 5e week dat ik enorm opzwel eind evna de dag. maar dat was normaal ook toen ik niet zwanger was.
    inderdaad goed op je voeding letten en veel water drinken, verder is er niet veel aan te doen.

7. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Hoe gaat het met jouw Angel eyes lang niets van je gehoord?

8. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi hoik,

ik heb dat inderdaad ook. aan het einde van de dag een flink opgezwollen buik. en 's-morgens zo plat als een dubbeltje. dan denk je echt even mmmm zit het er nog wel.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nou mijn buik ziet er 's avonds ook uit alsof ik morgen een tweeling verwacht hoor!
    Ik heb net gegeten, niet eens zoveel, maar ik zit knalvol en mijn buik staat helemaal strak, geen lekker gevoel...

10. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    Belgiƫ
    hehe dat had ik ook heel snel... het leek wel alsof ik 's avonds een buik had van iemand die al 4 maanden zwanger was :p
    Het hoort er allemaal bij ;)

11. Wendy160898

10 apr 2006
    90
    0
    0
    Bediende
    Landen
    oef, ben blij om te lezen dat jullie dit ook hebben

ben nu weer gerust

groetjes

Deel Deze Pagina