Veel meer opvangkosten door vervangend werk op AT basis?

Discussie in 'De lounge' gestart door francis78, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hoi!

Ik heb al eens een topic geopend over mijn werk, ivm met een gipsarm..
    Nu is het plan dat ik vervangend werk ga doen, mijn leidinggevende haalt me op.
    Nu is het zo dat ik door mijn onregelmatige diensten normaal 40 uur opvang per maand nodig ben, voor beide kinderen.
    Als ik 2 dagen per week vervangend werk ga doen, komt dat op 20 uur per week ( minimaal) dus 80 uur per maand welke ik niet vergoed krijg. Eigenlijk kunnen we dat nu helemaal niet missen, zo'n beetje 250 euro extra!!:)
    Vinden jullie dat ik kan vragen of ik thuis werk mag doen, naast 1 hele dag op kantoor? Het is allemaal typwerk invoeren.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Waarom zou je het niet vergoed krijgen? Ik bedoel je kunt toch aangeven bij de BD dat je tijdelijk meer opvanguren nodig hebt? Dan krijg je ook meer toeslag.

3. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Is zo, dat kan ik doen. Zat ook al te denken een paar uur in het weekend te doen, doe ik normaal ook namelijk en dan is mijn man thuis. We hebben niet zulke fijne ervaringen met de BD, vandaar ook dat ik iets huiverig ben zo weer iets te veranderen.;) Het gaat maar om 1 maand...

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja dan is het idd wel even slikken. Maar aan het einde van de rit krijg je het toch wel weer terug van de BD.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    edit; je bedoeld de opvangkosten

Je kan het gewoon via digiD aanpassen, is dan binnen 10 dagen geregeld, hier nog geen last mee gehad.

6. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ja, dat vooral, maar buiten dat heeft mijn opvang niet zoveel extra plek in eens, dus dat komt er ook nog eens bij.
    Ik zal maar eens proberen wat in het weekend te regelen, want dit wordt wel heel lastig.

Deel Deze Pagina