Ik wordt er gek van! Normaal heb ik helemaal geen problemen met mijn digitenne, maar nu het zo stormt buiten stoort de tv als een gek. Ik irriteer me er dood aan! Is het bij jullie ook zo erg? En iemand een ideetje hoe we wel enigszins normaal tv kunnen kijken?
Digitenne is erg gevoelig voor dit soort dingen.. je kan er niks aan doen helaas.. behalve Weer kabel nemen.. zelfs een buitenantenne zal het tijdens storm niet beter doen..
Hier ook geen last ervan gehad... Maar mijn ouders bv die hadden er ook last van. Hoe het kan? Geen idee!
Ik heb al even naar KPN gebeld. Ik krijg een nieuwe tuner. Volgens mij is dat helemaal niet nodig want normaal heb ik nergens last van. Maar goed als ze een nieuwe willen brengen vind ik het prima
Ik heb enige tijd bij KPN gewerkt. Digitenne ontvangers zijn helaas erg gevoelig voor dit soort dingen.. Dit omdat het via de ether ( lucht ) gaat.. Mensen die vlak bij een tramlijn wonen of zelfs als er vrachtwagens langskomen kun je storing krijgen. Het enigste wat ik je kan aanraden is proberen de ontvanger even te verplaatsen, maar ben bang dat het niet heel veel zal helpen. Aangezien je waarschijnlijk net verkeerd, door de storm. Nu is het een kwestie van afwachten of toch overstappen naar een kabelaanbieder. Een buitenantenne is niet altijd het antwoord, kost je alleen maar geld en de kans is 50/50 Succes!
Ook hier tijdens de storm wat storing met digitenne. WIj hebben ook een hele poos storing gehad, zodra er een brommer voorbij reed. En dat heb ik van meer mensen gehoord. Voor ons is de buitenantenne wel een goed oplossing.... maar ik woon inmiddels in Duitsland... dus heb die extra versterking "nodig"
Dat is bij digitenne per regio verschillend, bij ons kan er bv al als er een auto voorbij komt storingen optreden. Vandaar dat wij ook weer snel weg waren bij digitenne.
wij hebben hier ook geen last van digitenne. misschien kastje ergens anders neer zetten? we hebben wel last als er bv. een scooter langs komt ofzo. maar nog nooit met storm, onweer of sneeuwstormen.
Mijn moeder heeft digitenne en die zei ook al dat ze amper nog normaal tv kon kijken door de storm. Mijn vriend had het al over het plaatsen van een buitenantenne, maar ik begijp dus dat dat geen oplossing hoeft te zijn... Ik lees nog even mee!
Ik heb de ontvanger al verplaatst, het kastje al aan en uit gezet maar niks helpt. Denk toch echt dat het aan het weer ligt, had er eergisteren namelijk nog geen last van. Voor de rest ben ik prima tevreden over digitenne. Dat van die langs rijdende scooters en storing heb ik ook wel, maar dat is een paar seconden dus daar kan ik me niet echt aan ergeren.
ik heb het trouwens met mijn oude telefoon gehad. zelfs als ik ermee zat te internetten ,msnenof smsen reageerde de digitenne erop :S
je kan dat ding buiten het raam hangen... deden wij ook weleens als het slecht bereik had door het weer.... we hebben sinds kort interactieve tv genomen want ik werd niet goed van die digitenne.... als er een auto door de straat reed kreeg je al blokjes in beeld.... erg slecht! wat je ook nog kan doen is een buitenantenne nemen met meer bereik en betere ontvangst.... kan je voor 15 euro bestellen op hun site...
Aaargh!! Ik wordt er nu wel zo langzamerhand echt gek van hoor! Het blijft maar aanhouden die storing. We kunnen geen tv kijken zonder haperend geluid en beeld. Ik wacht de nieuwe tuner van morgen nog even af. Werkt die niet dan ben ik er snel klaar mee.
heb je nog altijd storing??? wij hebben super mooi weer hier nu. zonnetje bijna geen wolkje te zien in de lucht. ben helemaal happy !! Ik weet bij kpn een vriendin had dat ook eerst en die heeft hun gebelt van ja slechte kwaliteit ik wil geld terug hebben als jullie niet kunnen leveren wat ik wil he. dus die heeft helft van die maand terug gekregen. en een nieuwe antenne. misschien ook een idee om contact op te nemen met hun ?? je kan het altijd proberen.