Wij wilde net een papfles met fijne granen geven. De rijstebloem doen we altijd de M speen van difrax dat gaat prima. Dus we dachten dat de fijne granen ook konden, niet dus..... opnieuw een fles gemaakt dan maar rijstebloem. Morgen even naar de kruidvat voor een L speen of zo'n 123 speen. Zijn er hier mama's die difrax flessen hebben en fijne granen pap geven in de fles? Welke speen gebruiken jullie?
Heb gisteren de L speen gebruikt. maar ik denk dat we iets meer pap in de fles moeten doen. Het was nog te dun en daardoor ging het Veel te snel voor dochter. Maar de M speen kreeg ze er niks mee uit.
Dat klopt in de m Speen passen de vezels er niet door En met de L speen heb je idd een ruime hoeveelheid pap nodig
Ik deed er gisteren 2 voeding schepjes pap in (een fles van 210 + 7) Doen we er vanavond wel 3 in. Ze kreeg met de M speen ook 3 schepjes rijstebloem door dezelfde hoeveelheid melk.
Ik had er meestal echt 5 schepjes in ofzo wou hij het niet binnen 3 minuten ophebben Maar goed het is gewoon een kwestie van uitproberen natuurlijk
Mijn meisje krijgt alleen altijd het laatste bodempje er niet uit. Moet ik dan toch iets minder pap doen??