Den Bosch

Discussie in 'De lounge' gestart door Kari, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo!

A.s. zaterdag gaan we naar K3 in Den Bosch, maar we willen van te voren even gaan shoppen aldaar. Ik ben niet bekend. Weet iemand waar ik voor het winkelen het beste mijn auto kan parkeren? Graag dan ook een adres voor navigatie. ;) En wat is leuk om 's avonds een hapje te gaan eten?

Groetjes en alvast bedankt, Kari

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Je kunt het allerbeste gewoon bij de P+R parkeren en de pendelbus pakken. In de parkeergarages van het centrum betaal je al snel € 2,- per 20 minuten.

3. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    in het centrum parkeren is inderdaad erg duur. ik zou dus bij het transferium parkeren en vanuit daar de bus pakken. de kosten van parkeren en de bus zijn dan geloof ik 2 euro. kwa eten ligt het eraan wat jullie lekker vinden er zitten veel lekkere restaurants in den bosch centrum

4. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik vind den Bosch altijd een superleuke stad om te winkelen!
    Wij nemen ook altijd de pendelbus (behalve als ik heel veel te shoppen heb (kan ik even terug naar de auto om vast wat tassen weg te brengen:p).

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik zou hem ook op het transferium zetten, ik woon zelf in den bosch en de parkeergarages hier zijn echt duur!
    Je hebt er een bij stadion de vliert en eentje vlakbij het ziekenhuis.

In de stad zitten een hoop gezellige eettentjes. Ligt er aan wat je wilt.

Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel ;)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou ook naar het transferium gaan ja. Wij gaan zelf altijd bij het ziekenhuis (vlijmenseweg), maar volgens mij zitten er meerdere (ook bij het sportiom dacht ik?).

Waar houden jullie van qua eten? Er zitten echt veel leuke restaurantjes!

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Idd die nemen wij ook altijd, €2 voor één auto en vier personen in de bus naar het centrum. De bus gaat geloof ik ieder kwartier wel en dan ben je met 7 minuten in de vughterstraat vlakbij de markt ;)

8. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    ja bij het sportiom zit er ook eentje en die kost geloof ik 2 euro voor parkeren en de bus. binnen een paar minuutjes zit je in het centrum. vanuit daar ben je ook binnen een paar minuten rijden van de brabanthallen

9. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik denk dat het zoiets als pizza wordt, of iets met kip. ;) Weet je wat leuks?

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ok, we moeten uiteindelijk naar de brabanthallen dus misschien is dit dan handig...

11. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    hier hebben ze heerlijke pizza's: Da Peppone Restorante

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

13. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Nou het water loopt me al in de mond! haha

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Je hebt ook een transferium op het pettelaarpark, dat is met de bus nog 2 minuten naar de stad en is zelfs te lopen.

In je navigatie kun je dan dus gewoon pettelaarpark en nummer 80 bijv intoetsen dan kom je daar vanzelf. (je rijdt een rondje om wat kantoren heen)

15. Aylen

Aylen Niet meer actief

Juist, deze! Maar wel even reserveren van te voren. Ik heb wel eens een uur op een tafeltje moeten wachten.

16. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Bij Stefano's kun je helaas niet voor 2/4 personen reserveren.
    Het is er wel altijd druk, maar dat zegt ook iets over de kwaliteit!
    Echt een top pizzeria!

Zorg gewoon dat je om 17:30 bij Stefano's bent!

Veel plezier!

17. Bika

Bika Niet meer actief

Parallelstraat zit een groot gratis parkeerterrein 600 m van de brabanthallen af. Voer maar nr 54 in op je navi, dan zit je goed. Woonde daar vroeger (niet op 54 hoor :p)

Vervolgens loop je richting het station zo de stad in. Station is ook 600 m ofzo maar dan de andere kant op.

Veel plezier!

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Bedoel je parralelweg? Is die gratis :$

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja dies gratis. Maar die staat heeeeeel snel vol! Dan is het nog zon 10 min. Lopen na station en dan nog stukje de stad in.. Heb nog nooit gehoord dat je.bij stefanos niet voor 2e kan reserveren, is dat nieuw?

20. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oh dacht dat je daar ook moest betalen! Werk daar in de buurt nu..

Deel Deze Pagina