Hoi, we willen in de herfstvakantie op familie bezoek in het buitenland. Ik heb skyscanner en ik heb ook gezocht via google-vluchten. Zelfde vlucht hele andere prijzen. Ik ben flink aan het puzzelen, we kunnen vertrekken en landen op verschillende vliegvelden. En dag eerder of later scheelt soms ook veel geld. Is skyscanner de juiste @p om een betaalbaar ticket te vinden of is er nog een andere tip?
morgen begint de wereld deal weken bij klm, kan heel gunstig uitpakken. ( ik wacht er al een tijdje op, hoop mazzel te hebben.)
Verschilt echt heel erg. Onze tickets naar new york waren tijdens de wereld deal weken maar 10 euro goedkoper. En zulke 'kortingen' heb ik vaker gehoord.
ligt eraan waar je heen wil. ik ga regelmatig naar hongarije. bij wizz air zelf is het dan het goedkoopst. je betaald namelijk ook altijd nog aan die zoek site's. kijk dus even wie er op je bestemming vliegt via de zoeksite en boek dan bij de vliegtuigmaatschappij
Ik voel altijd via de sites van de maatschappij zelf. Voor zo'n zoek site moet je inderdaad commissie betalen en soms zijn de tickets zelf ook al duurder. Het is inderdaad wel even een zoekwerk maar het loont wel. Een ander vliegveld in de buurt kan veel schelen en vliegen op een andere dag inderdaad ook. Daarnaast ga ik regelmatig met maatschappij A heen en met B terug, dat kan ook geld schelen. Waar wil je heen? Want dan kan ik je wat gerichtere tips geven.