Hoi, heeft er iemand ervaring met de Bloom Fresco kinderstoel. Mijn vriend en ik vinden hem helemaal het einde maar hij is erg prijzig, is hij het waard? of kan ik beter een andere kinderstoel aanschaffen?
Ik zeg nee, hij is het niet waard. Hij is inderdaad erg mooi en voor een kleine baby die nog niet kan zitten ideaal. Mijn zoontje zakte, toen hij zelf kon zitten, enorm onderuit erin en toen hij zelf ging eten waren al die randjes en kiertjes een crime. Uiteindelijk de dure bloom op zolder gezet en een 12 euro stoel van ikea gekocht. Wat een fijn ding is dat!
Ik heb hem en vind hem geweldig. De kleine boef kan nu echt zitten maar vanaf dag 1 gebruikt als we gingen eten, dan lag hier erbij. Ik vind het naast een prachtig ding ook een praktisch ding en daarnaast staat hij ook prima in ons interieur... Een ikea stoel of trip trap vind ik persoonlijk gewoon lelijk, maar dat is mijn mening!
Hier zelfde ervaring als laust. Onze dochter zakte ook steeds onderuit. Vond m achteraf ook wat groot en zwaar. Verkocht en een tripp trapp gekocht. Dochter zat er meteen perfect in. Minder mooi misschien maar wel praktisch. Ze zit nu nog steeds altijd op de perfecte hoogte aan tafel tot ze ooit op een gewone stoel kan zitten. Ikea stoel is ook fijn maar vind de uitstekende poten irritant en geen steun voor de voetjes. Voor erbij vind ik m wel handig.
Ontzettend blij mij. Ons kleine was een prematuur 42 cm klein, maar bij 3 mnd heeft hij er lekker zijn eerste fruit hapje in gegeten en tot op de dag van vandaag zit hij er elke dag in. Het meest ideale is dat je het kan draaien en kantelen. Je hoeft daardoor geen aparte ligstoeltje of iets dergelijks te hebben. Nooit spijt gehad.