ja best heftig maar ach ik leef nog en kan nog heel veel. en zo`n dagje in de rolstoel is niet leuk maar ach heeft ook zijn voordelen zoals gratis entree en ik heb de hele dag een eigen stoel onder de kont en heb geen moe benen van het slenteren
Het had idd erger kunnen zijn.. Fijn dat je zelf ook zo denkt Jij lekker zitten en papa de benen uit zn lijf lopen tussen de huisvrouwen en hormonen haha die is vast in topconditie. !!
haha hoop vrouwen gezien daar zag de beurs er niet meer doorheen hihihihi liepen ook genoeg mannen hoor en een top conditie valt wel mee hoor moest wel ff lachen bij de stand van cristien le duc stonden alle maal oudjes met tarzan in handen
hadje er anders ook 1 mee genomen hiiiiihiihi wil er niet aan denken die bejaarden met z`n ding in de weer
@True Is het toch doorgekomen, niet leuk maar je vermoedde het zelf al. Hopenlijk gaat de rest volgende maand allemaal op roze. Ben helemaal gesloopt na de starndwandeling, echt niet normaal. Dacht dat de vermoeidheid nu wel zo'n beetje over was maar helaas Grappig vriend zit naar commodes op marktplaats te kijken, echt heel grappig.
Zoooowwwwwwww.... Ben je er even een dagje niet zeg........ Jahoeoeoeoeoeoe!!!! Aily!!!! MTB!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Nu ben ik niet meer de enige in het roze deze maand!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj
ik zie net dat je straks de film eight below krijgt vind dit zo`n mooie en zielige jank film hebben jullie die wel is gezien gaat over 8 huskie`s