December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sawi

    sawi Bekend lid

    20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani; terecht dat je je zorgen maakt. Nierbekkenontsteking is geen pretje, heb je ze daar wel extra aan herinnerd? Ze lezen nl niet altijd goed in de dossiers.

    Bas naar het ziekenhuis geweest en hij krijgt buisjes (wisten we) maar ook neusamandelen worden verwijderd. Zie er nog niet tegenop want zo is het ook niets, ben net een marktkoopvrouw zo hard moet ik roepen tegen hem wil hij me horen. Hij hoeft maar een halve dag te blijven en wij zijn er als hij narcose krijgt en meteen weer als hij bijkomt. Gelukkig maar.
    Mijn man heeft eindelijk de droger doorgemeten en deze lijkt in orde;) ben benieuwd nu wat handdoeken erin en kijken wat er gebeurt.
     
  2. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

    Dani: logisch dat je je zorgen maakt. Googlen is trouwens nooit zo verstandig he?;) Word je altijd alleen maar meer ongerust van. Zou gewoon blijven bellen. Als jij je zorgen maakt moeten ze je toch gewoon even extra nakijken? Hier geen bloedverlies meer trouwens, gelukkig!

    Sawi: hoop dat de handdoeken weer droog uit de droger komen. Wij hebben dit weekend net een nieuwe droger gekregen (of nou ja gekocht;)) Onze had het ook begeven.

    all: nog even ego.. Nathan slaapt sinds zondag in een groot bed en dat gaat super. Echt trots op onze grote kleine man. Vanavond heeft mijn man 1 muur van Nathans nieuwe kamer knalblauw geschilderd en misschien dat hij vrijdag de vloer legt. Dan nog de meubeltjes. We hebben al wat leuke dingen gezien dus dat wordt nu nog een keuze maken.
    Verder vandaag naar het CB geweest. Alles was prima en Nathan weegt nu 11,9 en is 85,5 cm.. allemaal gemiddeld volgens mij.
     
  3. Aussie73

    Aussie73 Actief lid

    15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    blehhhhh heb vandaag een zware cursus. Wekker stond op 0630. Hoor ik Joe om 0430, proberen nog even te laten slapen.....Nee hoor ik zit alweer hier sinds 0545!!!!
    Ik wil huilen.................
    Ik ben het ook gewoon echt niet meer gewend hij wordt gemiddeld pas om 0715 wakker. Hoor ik hem roepen: Mama, Joe wakker niet slapen...mee beneden???? Wel schattig
    Fijne dag allemaal!!!
     
  4. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hallo!

    Hoorde / las vanmorgen dat als je en 2+je eiwit in je urine hebt je dan pas doorgestuurd word en dan afscheiding e.d. ook eiwit kan bevatten. breng morgen nogmaals m`n urine weg en laat deze nogmaals checken wie weet zit er dan niks in en zijn de kwaaltjes idd gwoon zw schap kwaaltjes..

    @ Juffie ik moet ook niet echt gaan googlen idd je leest de rare dingen! en dan ga je je zorgen maken! Fijn dat het bloeden weg is!
    Wat goed dat Nathan in een groot bed slaapt!! Wij staan nog in dubio wat we gaan doen..

    Arie en z`n broer (die maakt dakkapellen) zijn druk bezig met onze dakkapellen.. schiet mooi op we krijgen een kleinere en grote!
    dus ontzettend veel ruimte straks!!
    Hebben de hele zolder al leeg en ze gaan de ondervloer leggen.
    druk druk dus!
    Als de dakkapellen er op staan kunnen we pas met de afwerking en inrichting beginnen maar kan nu al niet wachten haha
    Hoor veel blauwe muren vriendin van mij ook..
    denk dat ik voor groen ga ;)
    maar zeker weten doe ik nog niets!

    @ zwangere: zijn jullie al bezig met namen? hier echt drama weet niks haha vind niks mooi op moment.. hmm..

    @ Aussie jeeee meid wat vroeg! en ik vanmorgen klagen dat Jarno 6:50 was haha
    Jarno zegt ook steeds neden?? (beneden) haha leuk he dat geklets!

    @ Sawi nee heb t eigenlijk niet vermeld va nde nierbekonsteking. pittige assistente hoor.. brr doe mij gelijk de vk aan de tel! haha

    fijne dag!
    Liefs
     
  5. joss81

    joss81 Fanatiek lid

    18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heej hallo

    @aussie, pff wat een tijd. Sterkte vandaag omdat je ook nog eens zon zware dag hebt....
    En wat praat Joe toch al goed zeg!

    @dani, goed dat ze het nog een keer gaan checken. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig hoor. En dat kunnen ze te zeggen dat het niet voorkomt in het eerste trimester....maar je zal maar wel een uitzondering zijn....

    @sawi, goed zo dat je man de droger heeft gecheckt. Kwam het door de handdoek :D (goeie tactiek) Hopelijk voelt bas zich beter na de ingreep. Lijkt me wel spannend hoor, ookal is het niet echt iets ernstigs. Het is wel je kleintje die daaro op de OK ligt...

    @dag, gefeliciteerd! Altijd goed zulk nieuws.

    @all
    shit moet gaan want er huilt er in.
    Kom vanaaf nog wel ff weer denk ik.

    XX
     
  6. sawi

    sawi Bekend lid

    20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani; en je urine laten checken
    Gaaf zeg die dakkapellen dat geeft veel ruimte.
    Namen blijft lastig vooral bij de 2e. Ik wilde bij de 2e toch echt een Tom maar mijn man wilde perse zijn naam doorgeven. En ik vindt dat echt niet handig 2 met dezelfde namen in huis. Baal nog erg kan nog steeds niet altijd in Max zijn naam vinden:)

    Aussie; vandaag wel uit kunnen slapen?

    Droger ben zelf verder gaan nakijken wij hebben een die automatisch de was weegt, nou blijkt net die sensor kapot te zijn, zette hem ook minuten was toen deed hij het wel. Niet handig want je moet per was 2 a 3 x naar zolder maar ik kan weer drogen;)

    Juffie; wow een groot bed knap hoor. Wij hebben een peuterbed op zolder staan en daar moet Max ook binnenkort in. Aangezien ons oppaskindje in Max zijn bedje moet. Ben benieuwd of hij het ook zo goed doet.
    Wel gaaf een nieuwe kamer.
     
  7. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja lastig hoor de naam voor de 2e. meisjes is niet zo moeilijk die hadden we nog maar jongens vind ik wel lastig. Had een super mooie jongensnaam maar mijn man vind het dus niet zo, mag wel als tweede naam:D Maar goed helemaal er over uit zijn we dus nog niet. ach we hebben nog even;)
     
  8. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.832
    1
    36
    Hey meiden,

    Ben megadruk geweest de laatste dagen. Quinn zijn verjaardag gisteren en morgenvroeg vertrekken we naar Italie!

    tot over een tijdje!
     
  9. Lisje86

    Lisje86 Fanatiek lid

    26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    December mama`s 2008

    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9500gram, 78 cm, maatje 80/86 (27 mei`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 12.500gram, 82 cm, maatje 86 (26 aug '10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 11.600 gram, 82,5 cm, maatje 80/86 (4 juni`10)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 10700 gram, 83 cm, maatje 80/86 (15 juni '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 11.800gram, 81 cm, maatje 80/86 (12 apr `10)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 11.900 gram, 85,5 cm, maatje 86/92 (2 sept '10)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10)

    6 meisjes & 8 jongens

    Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes
    Quinn: 1 september 2006(pinguin)
    Bas (geb) (Sawi)
    Nils (geb) (Victoria)


    agenda
    2010

    September:
    13: Max en Sawi CB

    2011
    Januari:

    Februari:
    14: Jarno en Dani CB (arts)

    Maart:
    28: Joe en Aussie CB

    Verjaardagen

    4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe



    Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje!
    Bevallen:
    Morris en Joss (datum, gram)

    Zwanger:
    Acissej : 20 nov 2010
    Dani : 8 febr 2011
    Juffie : (20 febr 2011)
    Dagdromer : (13 apr 2011)

    Dames die er voor gaan:
    Dimmel
    Marleen
    Victoria (?)

    Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

    @juffie gegevens zijn veranderd!
     
  10. sawi

    sawi Bekend lid

    20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pinguin: veel plezier op vakantie. Geniet ervan.
    Was Quinn flink verwend op zijn verjaardag? Had hij een leuk feest?
     
  11. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hey

    @ Ping een hele fijne vakantie!!

    @ Sawi wanneer word Bas geholpen? wij moeten 1 okt met Jarno voor neus en keel amandelen. hebben een boekje gekocht van nijntje in het ziekenhuis.
    Nijntje heeft ook last van haar keeltje haha beetje voorbereiding..

    @ namen. Eergister eens serieus over gehad. Zegt Arie de naam die we hadden als Jarno een meisje werd heeft ie nooit echt mooi gevonden :$ zeg hallo kom je nu mee aanzetten.. ach.. tis toch een jongen! haha naja.. Maar goed nu wel ff over gehad zijn er nog niet overuit wel een paar kanshebbers.. maar net wat juffie zegt we hebben nog ff ;)

    Hier toch blaasonsteking!!
    Ze hadden het op 24 uurs kweek gezet en toch duidelijk positief voor blaasonsteking. Moest eerst urine inleveren gisterochtend deze word opgestuurd en op kweek gezet en helemaal onderzocht mede door vorige zwschap en heb nu een kuurtje voor 7 dagen 4x daags een capsule.. buikpijn is vandaag al minder gelukkig en ook heb ik minder last van m`n rug.. t lag dus echt daar wel aan!!

    Liefss
     
  12. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    dani wat fijn dat je pijn al minder is. De aanhouder wint zullen we maar zeggen ;) Tja, namen......zal bij ons ook moeilijk worden. Vorige keer hadden we al een hele strijd. We wachten weer eerst het geslacht af en dan gaan we brainstormen.
     
  13. sawi

    sawi Bekend lid

    20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani; gelukkig dan wordt er nu wat aan gedaan hopenlijk zijn de klachten snel weg.

    Hier; ziekenhuis had gebeld voor Bas zijn opname om 16.00 uur maar ik ben pas net thuis. Balen...nu gaat er weer een weekend overheen:x Maar goed de datum zal toch wel in zicht komen;)
     
  14. sawi

    sawi Bekend lid

    20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani; o sneu van keel en neus hij is nog veel kleiner dan Bas. Wij hadden dat boekje al maar is inderdaad makkelijk en herkenbaar voor ze.
     
  15. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    @ sawi weet je dan de datum nog niet?
    ja wel sneu maar als het beter voor hem is.. de arts zei gelijk ondanks dat hij jong is gaan ze er wel uit..
    Dus ja dan moet het ook denk ik dan..


    vandaag ineens wit in m`n mond lijkt op spruw maar heb die astma puf en daar staat bij als je niet goed spoelt dat je dan schimmelinfectie in je mond kan krijgen..
    Heb ha gebeld en heb nu spul gekregen. Eerst daktarin orale gel maar volgens apotheek was deze niet veilig ivm zwschap dus nu heb ik Nystatine Labaz is heel zoet zit mega veel suiker in bah en je moet het paar min in je mond houden en dan doorslikken haha no way dat ik het doorslik! spuug het wel weer uit! ;)
    Ga al kokhalzen als ik t in m`n mond heb.. hihi

    Nou dames ik duik erin ben bekaf..
    De kasten e.d. eens flink uitgemest vandaag
    Morgen Wiejese Diekdagen rommelmarkt e.d.

    Slaap lekker allemaal!
     

Deel Deze Pagina