de weekendplannen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Omdat ik dit altijd een reuzegezellig topic vind:)
    En je soms goede ideeën op doet.

Vanochtend hebben onze kinderen gesport (gym/turnen). En vanmiddag zijn wij naar het kinderboekenmuseum geweest.

Morgenochtend op visite en morgenmiddag ws de zolder aan kant maken.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Vanochtend naar voetbal, nu zijn de kinderen buiten aan het voetballen.
    Morgenochtend ga ik sporten, de rest lamballen denk ik en s middags bij goed weer naar het strand.

3. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ziek kind en zieke man.... Ik denk zo t huis ontvluchten :D

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.046
    1.281
    113
    Nederland
    Nu lekker bankhangen, zometeen wat eten maken. Mijn man is de deur uit. Mijn zoontje heeft zin in pannekoeken en ik flans iets met rijst in elkaar.

Morgen komt mijn moeder op bezoek.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Uitzieken ;) iedereen behalve mijn man is ziek.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb vandaag heerlijk kinderloos boodschappen gedaan. Vond het echt een uitje, heb er zo van genoten haha. Jongste dochter mag nog niet naar buiten, dus ben zelf ook niet buiten geweest afgelopen dagen.
    Verder m'n ouders uitgezwaaid, die zijn weer naar huis vertrokken.
    Morgen komen schoonouders aan, dus dan lekker dagje thuis. Denk dat ze alleen maar willen knuffelen met V ;)

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Tussen de regen- en sneeuwbuien door een begin gemaakt aan een nachtverblijf voor een paar van onze hanen. Een uitgebreide lunch gekookt en gegeten, en nu lekker niksen...

8. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Dagje naar de dierentuin geweest!

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.793
    5.932
    113
    Vrouw
    Ik ben net met de meiden naar K3 geweest ��������
    Superleuk ��

Morgen beetje scharrelen/opruimen en eind vd middag werken.
    Opa en oma komen oppassen want papa is ook aan het werk ��

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hier boven alles gedaan. Me moeder komt vandaag bij me slapen net gekookt en morgen zwemmen met me kinderen.

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Kids zijn bij opa en oma ☺️ Wij zijn wezen shoppen saampjes. Straks gezellig samen uit eten bij ons favo restaurant en morgen...... Uitslapen 😍

12. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier begon gister het weekend en hadden we een vriendje van zoon hier de hele dag dus naar een binnen speeltuin geweest en na afloop mac donalds.
    Vandaag een rustdag in de planning gedaan zodat dochter ook weer wat energie kon opdoen is bij mij de griep ingetreden dus even gelegen en wassen gedraaid.
    Morgen als ik mij weer wat beter voel naar de Volkswagen keverbussen dag zo gaaf om te zien maar als die griep niet meewerkt is het bankhangen.

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier vandaag hele dag thuis gerommeld. Huis van onder naar boven helemaal van kant gemaakt : echt een grote voorjaarsschoonmaak gehouden haha. Nu moet ik het alleen bezuren want ik kan amper nog lopen ;)
    Zou eigenlijk gaan winkelen met moeder maar die is ziek helaas.

Man heeft de tuin helemaal leeggehaald en schoongemaakt. Naar de vuilnis stort geweest. Alles daarna schoongespoten. Dus ook weer een heel ander gezicht.

Morgen gaan we iets leuks doen , weten nog niet wat. Hebben alleen kleine man dus iets wat hij ook leuk vind aangezien we nu geen rekening hoeven houden met zijn zus want die gaat morgen ochtend om 7.00 uur al weg.

14. Sifra

Sifra Niet meer actief

Vanochtend uitgeslapen, vanmiddag naar de Ikea geweest voor een kastje onder de wastafel, daarna boodschappen gedaan en net terug van een rondje met de mountainbike.
    Zometeen eten koken, douchen en dan lekker op de bank.
    Morgenochtend naar de kerk, bezoek bij mijn ouders en morgenmiddag misschien nog ff een wat kleine huishoudelijke karweitjes, verder niets bijzonders.

15. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh en zo lekker shoarma bestellen. ;)

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb een kraambezoek-weekend. Net naar het winkelcentrum geweest om ideeën op te doen voor een leuk kraamcadeau voor mijn zusje, uiteindelijk wat spullen gevonden en thuis in elkaar geknutseld. Net op tijd, want om 15:30 kreeg ik bericht dat mijn zusje was bevallen. Vanavond komt er nog kraambezoek bij mij. En morgen ga ik op kraambezoek bij mijn zusje. Dus we hebben een bijzonder baby-weekend zo :)

17. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Vanmiddag gezellig wezen lunchen in een leuk restaurantje. Vanavond staat er samen met de kinderen een Disneyfilm met dekentje op de bank op de planning? Morgen gaan we naar het zwembad en frietjes eten. Ik krijg van chloorlucht altijd onweerstaanbare zin in patat!

18. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.271
    2.032
    113
    Ik hoop dit weekend te mogen bevallen hihi! We hebben niks op de planning staan in ieder geval :p

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben het huis aan het verven en mn man is weg met vrienden.

Morgen een verjaardag. En de rest lekker rustig ;)

20. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ik ben aan het inpakken thuis, we gaan volgend weekend verhuizen. Morgen naar oma en opa toe, zo,n anderhalf uur rijden en dan lekker naar het bos met zijn allen en even lekker eten daar.

Deel Deze Pagina