de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    gelukt :D

2. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    No hard feelings!

3. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    Gelukkig maar :)

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey meiden de baarmoedermond is weer kleiner geworden, helaas 1,4 cm het is nu echt afwachten en kijken of het goed komt.
    ze kunnen gewoon verder niks doen krijg maximale behandeling zoals ze zegt.
    zie het momenteel echt somber in en heb even geen vertrouwen meer inmijn eigen lichaam.
    voel me hopeloos en ik weet nietmeer hoe ik vertrouwen kan krijgen.

de 20 weken echo zag er prima uit geen enge nare afwijkingen tot dusver
    gelukkig weten we niet wat het is.
    want bart begon toch wel nieuwschierig te worden maar door de zenuwen is het er niet van gekomen at we het gevraagd hebben.

nou meiden geniet van het weekend ik ga proberen mezelf weer bijelkaar te rapen
    gr miriam

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Mirjam ik ga even heel brutaal wezen maar ga je in almelo naar het ziekenhuis?
    Misschien zou je een seccond opinion (als ik het zo goed schrijf) aan kunnen vragen in b.v Deventer, je kunt namelijk nooit weten of ze daar misschien nog iets van hoop kunnen bieden.

Voor de rest kan ik je alleen maar sterkte wensen .

Dikke knuffel van Anita

6. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi iedereen!

Ik ben er misschien wel laat mee om hier zomaar binnen te vallen, maar ben dus ook een vroege septembermama, ben uitgerekend op 09-09-09! Ik heb dit topic pas vandaag ontdekt :oops: , maar hopelijk is er nog een pllekje voor me vrij???
    @Joyce: jou ken ik nog van het topic "na MK gaan we er weer voor",leuk om jou hier terug te zien meid!

Liefs,

Sunnyke

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Nou ik geloof dat je hier een groepje hoe meer zielen hoe meer vreugde hebt getroffen dus

WELKOM !!

Dames ik weet dat Betty gestopt is hier maar van Ikbenhetmaar heb ik ook al een hele tijd niets vernomen.
    Iemand enig idee waar ze is?

Groetjes Anita

8. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    Hallo,

Ik kom ook weer even om de denkbeeldige hoek kijken.
    Ik lees vaak wel alles maar gun me geen tijd om wat te schrijven.

@tantan en pluk, lekker hoor dat de echo goed was.
    Ik moet/mag nog 2 dagen wachten, maandagochtend om half 9 mogen we onze uk bekijken.
    Ben erg benieuwd :D

@Mirjam...jeetje joh...ik schrik er gewoon van om dit weer te horen.
    Ik kan verder weinig zeggen dan je alleen maar veel sterkte te wensen en ik duim voor jullie dat alles ondanks dit toch goed gaat komen.

@Sunnyke...welkom hier =D>

9. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    @tantan: ik sta elke dag zo vroeg op om nog even samen koffie te drinken :D ben ook zeer blij met dat contract!

@frostie: vind dat zo frustrerend! wil zo graag dat gevoel delen met hem :) gelukkig heeft hij het wel 1 keer goed gevoeld.... maar het komt vast nog wel veel vaker :D

ben blij voor iedereen dat het goed en of beter gaat! fijn weekend iedereen!

10. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    em mirjam: ik hoop voor jou ook dat alles goedkomt en gaat! (vergeet het helemaal in mijn bericht te zetten)

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @miriam; god wat een triest bericht weer zeg. Weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Sterkte meis!

@sunnyke; natuurlijk is er een plekje voor jou vrij. Welkom hier.

@pluk; ik wilde net gaan vragen inderdaad waar ikbenhetmaar is gebleven........................ik zal haar eens pb'en

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Is goed dan wacht ik nog met een pb voordat ze plat ge-pb-t wordt :D

Oja en gisteren wees mijn (eeuwig) dronken mede buurt bewoner (gescheiden vader van 2) mij erop dat ik Kylian veel te vroeg in bed deed altijd.
    Op die manier konden we natuurlijk nooit een keertje uitslapen. :(

Heb hem geantwoord dat ik ook niet hoefde uit te slapen omdat ik nooit een kater had :D

Ja sorry hoor Kylian gaat zo tegen 8 uur naar bed en zo tegen 8 uur de volgende morgen is hij wakker en we kunnen hem dan rustig een half uurtje laten spelen in bed voordat hij ons roept. Daarna is het vaak nog even donderjagen met papa in bed dus voordat we klaar zijn en gegeten hebben loopt het al tussen 9.30 en 10 uur. :oops:

Groetjes anita

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ben ik ook weerf, sorry maar heb het erg druk de laatste dagen, dus heb ff niet zoveel tijd om mee te schrijven, maar komt weer goed hoor :D

@ Babijtje, een jongen gefeliciteerd.
    @ pluk, een meisje wat leuk !! dan heb je ze straks allebei :D

Fijn dat bij iedereen de 20 weken echo goed was.

Ik ben donderdag bij de gyn geweest en hoef niet meer terug naar de gyn, ben nu in totaal 7 kilo afgevallen en dus niet meer zoveel te zwaar dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, mocht zelf weer thuis bevallen, maar dat doe ik toch maar niet, na de vorige bevalling :D
    Verder was alles goed en hebben we nog even gekeken naar de kleine :D

@ miriam, jeetje meid ik duim echt voor je hoor dat het gewoon goed gaat komen, wel verbvelend dat je nu al niks meer mag doen.

@ sunnyke heeej meid, hoe gaat ie met jou ?? Las ook nog wat dat je een vruchtwaterpunctie ging doen, is dat allemaal goed gegaan ??

Nou nu ben ik wel weer bij geloof ik :D

14. frostie

frostie Lid

11 okt 2006
    85
    0
    0
    Mirjam, ik hoop voor jullie dat het uiteindelijk gewoon allemaal goedkomt. Veel sterkte en probeer niet teveel te piekeren, als dit lukt...

Waarom is Betty eigenlijk gestopt?
    Welkom Sunnyke! Alles goed?

Pluk, hahaha, lekker dan, breng je je kind lekker op tijd naar bed, is het nog niet goed?! Joey (05-01-07) gaat nog eerder naar bed, zo rond 7 uur en is idd steeds rond half zeven wakker, maar later naar bed heeft totaal geen zin, gisteren was het kwart voor acht en vanmorgen gewoon weer half zeven... Ik kan hem moeilijk 's avonds over zijn slaap heen laten komen en hem ophouden om zelf uit te kunnen slapen, toch?

Joyce, super dat je met je gewicht nu beter zit!

Hier gaat het allemaal goed, ik voel me best zolang ik 's avonds op tijd naar bed ga en dat gaat wel wat ten koste van de intimiteit met mijn vriend, maar ja... lijkt mij dat meer van jullie daar ook last van hebben??

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je meiden,

ik probeer niet te veel te denken maar toch telkens denk je terug aan vorig jaar toen het met danique* niet goed ging.
    ben gewoon zo bang voor herhaling. Die pijn die ik toen voelde wil ik nooit meer voelen.
    en het zit er gewoon weer aan te komen het lijkt een donderwolk die boven mijn hoofd blijft hangen en maar niet weg wil gaan.

En meiden het geeft niet als je niet weet wat te zeggen, als ik hier mijn ding maar neer mag zetten is al voldoende.
    fijn weekend voor iedereen

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Meisje toch het zo toch ook niet normaal zijn als je niet terug zou denken aan die mooie danique* en als je niet die angst weer zou voelen.

Van mij mag je hier hele bladzijdes volkalken hoor, ik zal het allemaal netjes lezen en proberen je zo goed mogelijk hart onder de riem te steken.
    Je bent niet alleen, we zullen ons best doen om je er doorheen te slepen.
    Desnoods kom ik naar je toe en gaan we met zijn tweeën op de kop staan (al betwijfel ik of dat zal helpen)

dikke knuffel Anita

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Gatverdamme

Kregen wij gisteren al te horen dat er een 21 jarige jongen hier uit het dorp overleden was omdat hij van de trap af was gevallen in de bouw.
    Vandaag lees ik in de krant dat het om de zoon van een ex-collega gaat :cry:

Straks maar even een kaartje halen en sturen, al zou ik niet weten wat ik erop moet zetten.
    Wat zeg je nu in hemelsnaam tegen een moeder die haar kind is verloren.

Sorry zit er even vol van.

Groetje sAnita

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Heb bericht van ikbenhetmaar. Alles goed, alleen heel erg druk en dus ff geen tijd om te forummen

@pluk; wat een goede opmerking naar de dronken buurman toe!! Jee wat een verhaal zeg van die jongen. TJa, altijd lastg wat je op een kaartje moet schrijven. Maar het feit dat je een kaartje stuurt is al ontzettend hartverwarmend.

@joyce; wat positief dat je niet meer naar de gyn hoeft. helemaal toppie

@frostie; betty is gestopt om persoonlijke redenen. Kan er helaas niet meer over zeggen.

@miriam; ik doe heel hard mijn best om de donderwolk te verjagen

Ik kreeg donderdag de uitslag van mijn examen voor de studie gewichtsconsulente. En ja hoor................GESLAAGD met een 7, 8 en 9 goed he! Ga er nu nog niets mee doen (nou ja, kan het in mijn werk al wel gebruiken) maar wie weet in de toekomst een eigen praktijkje vanuit huis lijkt me wel wat.

Ga weer even van het mooie weer genieten!

19. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hey,

@Plu: jeetje wat een akelig nieuws zeg... Heb je hem misschien zelf ook gekend? Het komt inderdaad dan opeens wel kortbij he... Nuja, wat dat kaartje betreft: ik denk dat zijn moeder daar op zich al wat troost uit kan putten, zonder dat er per sé diepzinnige woorden op moeten staan, niet? Ik schrijf in zulke situaties soms letterlijk dat woorden me tekort schieten, maar dat ik in gedachten wel heel erg met hen meeleef.

@Miriam: je kent me natuurlijk nog helemaal niet goed, maar wil je toch ook alvast even van mijn kant moed toewensen. Ik zal zeker heel erg voor je meeduimen dat alles goed komt hoor, en je mag hier inderdaad zoveel schrijven als je wilt, als jou dat even weer wat oplucht, goed?

@Joyce: hey, met mij is alles goed nu. We hebben twee weken geleden de vruchtwaterpunctie gehad, en een week daarna kregen we de eerste resultaten binnen dat het geen Down was, dus we zijn ontzettend blij en opgelucht! Natuurlijk moeten we nu nog even het volledige onderzoek afwachten, maar daar panikeer ik maar niet meer te veel over...
    Heb jij geluk dat je zo goed bent afgevallen, proficiat!

Maandag hebben we onze 20-weken echo, ben daar best wel zenuwachtig over hoor....

Aan iedereen: bedankt dat ik er nog bij kon :)

Liefs,
    sunnyke

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ok, sunnyke, das fijn, ook al moet je de rest van het onderzoek nog afwachten, ik duim voor je meid.Ik heb de 28e mijn 20 weken echo.

@ miriam, je mad ook van mij alles volkalken hoor :D Enook ik zal het lezen , het is voor jou ook fijn dat je je verhaal hier ff neer kan zetten.

@ pluk, das ook weer balen zeg.
    @ babijtje, gefeliciteerd met je examen.

Deel Deze Pagina