Jonge mamas met overgewicht....

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lovelylonnes, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Of andere dames die aan hun lijf gaan werken, moeder zijn of overgwicht hebben of mee willen kletsen....

Ik zal me even voorstellen.
    Ik ben 25, net moeder geworden van een 2e zoontje en wil het roer helemaal omgooien en aan mezelf werken.
    Hiermee bedoel ik vooral afvallen gezond gaan eten, meer bewegen etc. zodat ik op een gezond gewicht kom en me beter in mn velk voel, vooral voor mn kleine aapjes...

Ik ben deze week begonnen met sonja bakker, wat af en toe errug veel moeite kost om niks extras te pakken tussendoor.... Maar ik probeer zoveel mogelijk door te zetten.

Hopelijk komen er veel dames meekletsen!

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik ga volgende week beginnen met Sonja Bakker, is wel hoognodig ook :)

Ik ben 24 en net een paar maanden mama van een dochter.

Ik wil ook het roer gaan omgooien, wil weer in m'n oude vertrouwde maatje 42 passen.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier ook hoor ben 25 (bijna 26) heb 2 kids en vind het weer eens tijd worden. bwen al een eindej opweg pas me 42 weer maar kan nog veel beter zit nog veelste veel in de weg. dus ben druk in de weer o pde wii al wil dat er deze wk nog bij in schieten haha. en als het straks weer mooier weer is ga ik weer lekekr fietsen met de doggies en de kleinste als de oudste op school zit.

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hier nog een mama die wat verandering wil zien.

Ik ben 26 en mama van Milan (7 mnd). Ik heb echt een beetje een jojo gewicht. Ik ben 3 jr geleden 15kg afgevallen met Sonja (65kg). Daarna weer aangekomen en nu weeg ik 83kg. Veels te veel voor mijn lengte.
    Vind het wel erg moeilijk. Ik ben toen ook afgevallen door sporten, maar kan me daar nu niet meer te zetten. Heb de sportschool ook afgezegd. Ik vond het altijd heerlijk om overdag te sporten, maar heb nu geen oppas.

Wat doen jullie nu om af te vallen?

5. upc

upc Niet meer actief

Hoi meiden,

hier nog een jonge mama met overgewicht. Ik ben 25 jaar en wil dolgraag afvallen.

welk dieet doen jullie? Ik ga starten met sonja bakker in de hoop dat dat gaat helpen.

6. upc

upc Niet meer actief

Ik heb een hyve over dit onderwerp trouwens..pb me maar voor de link.

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hier nog een jonge mama ..
    Ben 24 jaar en een dochtertje van bijna alweer ee njaar!
    In de zwangerschap meer dan 40 kilo gegroeid.
    Was voor de zs 60 kilo..
    Blijf nu hangen op de 90!!!! En wil graag naar de 65!
    Ben vandaag gestart met het cambridge dieet,

Deel Deze Pagina