Ik wil al meer dan een jaar dolgraag naar de negen maanden beurs in amsterdam, in februari is die er weer en ik kan voor de helft van de prijs gaan. Maar nu is m'n gevoel een beetje van dat het alleen voor zwangeren en moeders is, nou moet ik er ook bij zeggen dat ik in november een miskraam heb gehad, en we dolgraag een kleintje zouden willen verwelkomen. Dus nu is mijn vraag aan jullie: Wie van jullie is er een keer naar de negen maanden beurs geweest, en waren jullie zwanger en/of al moeder? Of alleen de wens? En hebben jullie er wat aan gehad en hoe vonden jullie het? Moest je er dingen kopen of was het ook informatief?
het is een beurs een beurs kun je gewoon (net als een markt) lekker op rondhoppe iedereen, zwanger niet zwanger moeder niet moeder... je bent niet tot kopen verplicht en er is veel informatie te vinden ook veel gratis dingetjes (reclame materiaaltjes enzo en speelgoedjes en dingtjes) echt leuk ik wil ook wel maar woon in provincie groningen... dus dat is me niet zo handig en vind 18 euro entree ook erg veel..
je kunt er natuurlijk overheen lopen als je het combineert met de huishoudbeurs bv. Maar als ik niet of zwanger was of moeder was zou ik er niet heen gegaan zijn. Het lijkt mij nogal confronterend met al die baby's en babyspulletjes voor je, maar goed dat kun jij zelf wel bepalen denk ik
Vorig jaar heengeweest.. vond t verschrikkelijk als je van hele drukke markten houdt kan t wel leuk zijn.. en door de combinatie met de huishoud beurs vond ik t 'zwangere' deel niet overheersen..
Ben ooit jaren geleden met een zwangere vriendin mee geweest, en een paar jaar later toen ze zwanger was van de 2e. Je kan zeker over die beurs heen struinen hoor. Het is alleen wel gericht op mamas en babys. Dus je kan het gevoel hebben buiten de boot te vallen. Maar goed als je naar een paardenbeurs gaat is dat ook op eigenaren gericht, mag je ook heen als je zelf geen paard hebt bv.. Ik vind beurzen niets. Keidruk, wel veel folders en proefpakketjes, moet echt je ding zijn. Nu ben ik zwanger en ben mama van een bijna 3 jarige, nu denk ik wel eens, ms eens langs gaan. Maar heb dan het entree bedrag er niet voor over zeg maar..
Ik ben er altijd (wanneer ik naar de huishoudbeurs ging) naar toe gegaan ondanks dat ik niet zwanger was. Gewoon voor de fun en altijd leuke ideeetjes opgedaan voor het geval ik ooit een keer zwanger zou worden. En nu ben ik eindelijk zwanger en kan ik niet wachten om eind februari weer te gaan.
Ik ben er vorig jaar geweest en dit jaar ook weer. Vind het wel leuk, maar zou er ook niet zo snel heen gaan als ik niet zwanger of moeder zou zijn. Maar je kan het inderdaad ook combineren met de huishoudbeurs. Als je bij het kruidvat voor 12,50 aan spullen koopt, krijg je een gratis avondkaart van de 9-maandenbeurs ter waarde van 10,-. Dus voor degene die graag willen gaan maar geen entree willen betalen, ga je wasmiddel een keer halen bij het kruidvat en je kan er gratis heen!
ik ben geweest toen ik zwanger was en daarna nog een keer zonder zwanger te zijn.. ik vond het wel leuk alleen echt heel druk en je word omver gelopen door kinderwagens maar mn man vond het echt 10x niks die krijg ik dus nooit meer mee
Ik ga dit jaar voor t eerst met mijn beste vriendinnetje.. Zij is ook zwanger. Ben benieuwd hoe het is daar ! Zou idd op je gevoel af gaan, en als je het leuk vind.. Gewoon doen !
Ik ben ooit geweest: niet zwanger, wel in de nabije toekomst zwanger willen worden. En ik ben toen samen met mijn zwangere vriendin geweest. Ik vond het heel leuk: dus gewoon gaan!
Ik ga ook mijn moeder heeft gratis kaartjes via het kruidvat. Voor de donderdag of vrijdag avond. Ik heb wel geluk want ik woon 25 min rijden van Amsterdam af. Dus dan is het te doen. Gister de wij jonge ouders gehad met allemaal info. Ik ga de fotoshoot doen die gratis is met Lisa.
Ik ben 2 jaar geleden geweest toen ik voor het eerst zwanger was. Gewoon voor de ervaring. Samen met mn schoonzusje die toen ook zwanger was. Tja wat zal ik zeggen? Het geeft een goede indruk van wat er allemaal te koop is in babyland. Van ouderwets speelgoed tot het hypermodernste kinderwagenmodel. Tja vond het een grappige ervaring, maar ik ga nu, ondanks dat ik zwanger ben van de tweede dit jaar niet erheen. Heb het wel gezien. Bovendien was de heenreis met de trein verschrikkelijk druk. ( en duur als je de entree erbij optelt.) En tja je moet wel van de drukte en het slenteren houden.
Ik moet ongeveer een uur reizen voor dat ik er ben. ik neem mijn moeder mee en we maken er gewoon een leuk dagje uit van!
Wow, bedankt voor al jullie reacties. Het lijkt me wel leuk om te gaan, dat ze d'r ook gewoon informatie hebben over vanalles. Alleen de trein kosten zouden een beetje veel zijn (komen uit rotterdam en is dan meer dan 15 euro per persoon) Dus daar kijken we nog even naar. Dat van de kruidvat kaartjes is een goede tip, ik zou voor 2 personen gisteren kaartjes kunnen kopen voor de prijs van 1 (vanuit marktplaats aanbiedingen) maar dat is vandaag voorbij. En ik heb een kruidvat kaart dus heb net 1 kaartje gratis gekregen, dus misschien nog een extra kaartje via kruidvat voor m'n mannetje als we besluiten toch te gaan. En de laatste vraag, van of het met de auto te doen is kwa kosten, ben ik ook wel nieuwschierig naar (of het goedkoper zou zijn dan met de trein).
@Cheetara: Als je via de site van 9-maandenbeurs een kaartje koopt, is het 17,50 euro. (treinkaartje bedoel ik) Qua benzinekosten ben jij misschien goedkoper uit met auto (weet ik niet, kun je op googlemaps uitrekenen) maar dan ben je best veel geld kwijt aan parkeerkosten!!! Ik ga dit jaar ook. Heb gratis avondkaart van Kruidvat, maar denk dat we overdag gaan. Moeten best ver reizen (Drenthe) Ben benieuwd. Vond HH-beurs toen wel leuk maar druk. Maar was toen niet zwanger. Maar vind (voor mezelf) dat je 9-maandenbeurs x geweest moet zijn. En het valt nu precies goed (qua uitgerekende datum, ben dan nog niet hoogzwanger en voel me erg goed)
hallo wij zijn toen met zijn 4e gegaan , en even kijken dat is +- 4 jaar geleden en we hadden allemaal wel kinder wensen maar nog niets in vizier, het is wel erg leuk om mee te maken , TIP : neem veel bigshoppers mee , alles wat gratis is inladen hahahaha