Oke dames, gooi het er maar uit! Welke reclame vinden jullie het meest irritant? Ik vind die van Vifit behoorlijk irritant worden met die zangeres Nicky. Vreselijk! En die van 1850 waar je nu airmiles kunt sparen.. "Toet toet tring tring 1850 bel ze maar snel..." AAARGH!
Die van c1000 zijn idd vreselijk! Die van postal gold vind ik ook heel erg. Die man met dat foute accent..
Idd Postalgold... Zouden mensen daar écht intrappen? Ik vind het zo vreselijk ongeloofwaardig. Verder vind ik alle reclames best wel vervelend. Sommigen zijn best leuk maar na een paar keer weet je het wel.
Ik vind die van Randstad erg irritant ('iedereen heeft iets met Randstad'). Voor mijn gevoel duurt die ook gewoon 3x zo lang als alle andere reclames.
Oh en die van Heineken met die housewarming party en dat er dan bierblikje door die buizen gaat. Veel te stereotype, die vrouwen staan alleen maar blij te zijn met de mooie keuken en de mannen staan in de tuin bij de bbq te juichen om een blikje bier....
Pffff! Er zijn er inderdaad echt heel veel die zwaar irritant zijn! En inderdaad, die van always zijn ook echt vreselijk! Of die van OB, dat al die vrouwen aan het touwtje springen zijn.... Omg
Ik ben het eigenlijk wel met alle bovenstaande eens hahaha. En idd 'have a happy period'. Wie verzint nu zoiets??
Mien laat het zien!!!! AAAAAAAAAH! En wat denken jullie van Carglass....... Moet eerlijk zeggen dat ik zowiezo al een hekel heb aan reclames, zit je er net in en dan komt ie alweer en als je dan wil kijken op een andere zender........natuuuuuuuuurlijk reclame! Dus bijdeze stem ik op alle reclames
Mijn man en ik vinden de reclame van: "Voortijdige zweetlozing" van Axe zwaar irritant. Hij komt nu ook wel heel vaak voorbij...
Oh ja, die van de 'vootijdige zweetlozing' is ook zwaar irritant. Een tijd terug had Axe ook al een andere irritante reclame. Dat het zweet bij de heren onder de oksel vandaan spoot. Die vond ik ook echt vreselijk! En deze is ook erg irritant: YouTube - Domino's 'Pizza Promise' - TV commercial