@Kirzy Ik ben helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig oid.... Gooi t maar op verveling Hoe is t daar? Ik hoop voor je dat je t gewoon hartstikke druk hebt momenteel! -)
Nou ik wacht ook vol spanning op babynieuws!!! En volgens mij volg jij gewoon ook binnenkort @kimmaikel24!
Lig je dan om kwart voor 2. Een kleine baby die niet kan slapen van warmte en buikpijn. De oudste ligt naast me. Ik zweet me verrot en een papa die zegt ik ben op tijd weer terug en nu nog niet terug is. Grrr
Jij bent ook lekker op tijd wakker!?! Hier van ellende rond 3 uur half 4 in slaap gevallen. En de kleine kwam net rond kwart voor 5 weer bezweet voor een voeding. Nu weer terug naar bed. Papa kwam ook pas rond 3 uur thuis met de kut smoes. Ja sorry de tijd vergeten. We drijven echt weg hier. Oudste zoon blijft plakken als een plakplaatje zo irritant als je het al zo warm hebt.
Ik slaap al 3 weken zo.. van 12 tot 4 en dan klaar wakker. Smiddags slapen lukt ook niet dus ik ben soms wel moe ja haha.. rond 4 uur gaat manlief werken en hoe zacht die ook doet ik word er wakker van pff.. Aaah Wat lastig en die kleintjes zweten al zo lekker.. En papa de tijd vergeten.. bekende smoes ja pff
Hier gisteravond de weeën opeens in staking gewoon niks meer.. ballon zit nog steeds. Nu naar het ziekenhuis. Ze zullen die ballon wel bijvullen en dan weer naar huis ben ik bang. Baal er zwaar van maar goed.. @Girly1985 nou daar ben je ook mooi klaar mee dan als meneer zo laat thuis komt
Oh boy! Hier ook sleeechte nacht en dat nog zonder baby :/ Half 2 sliep ik nog niet. En toen ik eindelijk in coma lag jawel oudste wakker.. daarna net weer in coma, jongste wakker! Zie daarna nog maar weer in slaap te komen Waar was je man heen dan? Istie nog vrij vandaag dat ie zo laat thuis was, want dan wist ik t wel! Hoe dan ooo succes allen! Geloof dat we nog zo’n warme dag en nacht krijgen...
Was nog maar de vraag of ik hier kon blijven of naar een ander ziekenhuis moest. Maar lig nu aan t infuus en mn vliezen breken net. Hopelijk snel baby nieuws
Hier ook maar 2 uur weeën gehad met de ballon. Toen hij eruit werd gehaald en controle kreeg hadden ik toch 3 cm. Het kan echt! Ik duim dat dit ook voor jou zo mag zijn en je al aan het baby knuffelen ben.
Hier ook een totaal slapeloze nacht. Heb zelfs met koude washandjes proberen te slapen maar was totaal niet te doen.
@Kirzy héél veel succes! Hopelijk is die kleine er snel en kun je lekker knuffelen! Hier een afschuwelijke nacht achter de rug, misschien net 3 uur geslapen. En nu weer de hele dag alleen met een pijnlijke rug en een drukke peuter. Pffff blij als het morgen weekend is en het wat afkoelt.
@Kirzy heel veel succes! Snel knuffelen met de kleine! Hier ook een ***nacht. Net als iedereen... Vanochtend tegen vriendlief zei ik al ‘één ding scheelt, ik ben bij lange na niet de enige’