De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje. Mooie naam❤
    En gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje ❤
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  2. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Wauwie gefeliciteerd, of eigenlijks, dubbel gefeliciteerd!! Lekker genieten❤️
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @miniVosje whoeoe gefeliciteerd! Bevallingsverhaal mag je ook delen hoor
    Fijn dat ze er is. Lekker genieten en op naar huis!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  4. Lily94

    Lily94 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Nog een keer gefeliciteerd @miniVosje, lekker gaan genieten van jullie prachtige meisje!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wat toevallig en mooi! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Mooie naam geniet samen!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  6. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    miniVosje vindt dit leuk.
  7. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    miniVosje vindt dit leuk.
  8. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.670
    4.041
    113
    Vrouw
    @miniVosje dat is wel heel bijzonder zeg! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje en gefeliciteerd met je zoontje!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  9. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.670
    4.041
    113
    Vrouw
    Hier was het vanmorgen weer chaos, de ketel had het begeven dus wat een rustig ochtendje had moeten worden werd een hele drukke ochtend..

    Net een groeiecho gehad. Baby word geschat op 2150 Gr. Schijnt wel netjes te zijn. De baby wilde zich nog steeds niet laten zien qua gezichtje, erg jammer!

    Dat was dan de allerlaatste echo tot de bevalling...
     
    Isabella2020, miniVosje, Noralie87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    pff gaat lekker zo zeg.. ah jammer dat gezichtje niet te zien was! Fijn dat de schatting gewoon netjes is! Gek lijkt me dat ja de laatste echo!
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  11. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hi ladies!

    Goedd, ik geef toe.. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Ik heb alles gelezen en ik heb grotendeels niet onthouden:thumup: #mombrain

    Allereerst,

    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter:D @tulp123 Wat een prachtige naam! Het klinkt als een fijne bevalling. Hoe gaat het nu met jullie?

    @miniVosje, wauw! Hoe bijzonder. Dubbel gefeliciteerd! Lekker gaan genieten:D

    Ik zag weer prachtige buikjes voorbij komen!:D
    Ik zag ook weer goede controles voorbij komen, heel fijn;)

    Alle nieuwe mee-schrijvers, welkom!

    Ik wil heel graag bv gaan geven. Bij J is dat niet goed gelukt. Ze hapte aan en viel in slaap. Hierdoor kwam mijn productie niet goed op gang. Uiteindelijk viel ze 10% af en zijn we vrij vroeg gaan bijvoeden en ik heb nog een maandje gekolfd. Was geen groot succes en toch wil ik het weer gaan proberen. Ik heb mij nu veel beter ingelezen en voorbereid met een webinar van mijn eigen verloskundige/lactatiekundige. Dus ik ben benieuwd;) Overigens ben ik wel van mening dat iedereen lekker moet doen waar zij zich goed bij voelt!:thumup:

    Hier ook geen straie, ik heb wat oude streepjes van J haar geboorte onder op mijn buik. Ik heb helaas wel 1 dikke voet van de vocht. Volgens mijn verlos komt het wel vaker voor. De bloedtoevoer is niet helemaal best naar mijn rechter pootje. Niks ernstigs, gewoon vervelend. Dus ik loop een beetje voor aap met mijn slanke linker en dikke rechter voet.:roflmao:

    Ik voel mij niet persé een walrus. Althans nog niet:p Ik merk wel dat het bukken amper meer een optie is, geen jas meer past en mijn kledingstukken die passen steeds minder worden. Ik geniet ook wel van het buikie. Ik was bij J gewoon veel voller. Ik zit nu op 12 kilo dus voor nu prima!;)

    Qua boodschappen; ook wij hebben 4 dagen Hello Fresh:p Dus ik doe de "rest" boodschappen gewoon 1x in de 2 a 3 dagen. Het fruit en de waterijsjes zijn niet aan te slepen momenteel #cravings.:rolleyes:

    Oef ik kijk ook niet zo uit naar de hete dagen volgende week. Ik vond deze temperaturen prima te doen. :oops: Ik had best veel energie. En juist vandaag (lees: bewolkt en 19 graden) heb ik behoefte aan slapen en niks doen.
    Ik had woensdagavond weer een controle (alles prima) en mijn man en ik hebben het bevalplan besproken met de verloskundige. Spannend, ik kijk echt uit naar de bevalling! Het kan mij niet snel genoeg gaan. ;) Verder heb ik volgende week nog één echo met 35 weken; de liggingsecho. Verder heb ik alles wel in orde volgens mij. De kamer, vluchtkoffer, baby wasjes, naam en geboortekaartje. Ckeck! :cool:
     
    Lily94, Isabella2020, miniVosje en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.329
    113
    Ik voel me dan dus heel slecht als ik zeg dat ik de kamer nog moet schilderen, ik nog alle kleding moet gaan uitzoeken (en kopen wat ik nog mis), nog totaal niet bezig ben met dingen wassen of klaarzetten en dit dus allemaal pas ga doen na onze vakantie. Maar dan ben ik wel al 33 weken dus dan heb ik niet veel tijd meer :o:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  13. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Doe rustig aan, komt wel goed. Elke keer iets mee wassen van de baby met de gewone was. Met een weekje is het wel weg. Paar handwasjes ook zo weg (heerlijk wasmachine met zo'n programma) spullen kwestie van verzamelen en internet vult wel aan wat je mist. Geen stress, veel te warm daarvoor
     
    Orchid24 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.329
    113
    Precies. Ik heb nog wel aardig wat basics van de jongens die ik eerst wil uitzoeken en de rest is zo bij gekocht. Verder is het oude ledikantje incl matras van de oudste weer hier thuis (stond bij mijn moeder) dus die is na het schilderen zo opgezet. Voor de rest hoeven we eigenlijk ook niks bij te kopen. Enkel wat klein spul. Denk aan nieuwe flesspenen etc. Maar daarvoor ga ik gewoon echt in mijn verlof een lijstje maken.
     
    miniVosje en caatje87 vinden dit leuk.
  15. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    3.021
    2.453
    113
    miniVosje vindt dit leuk.
  16. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    @miniVosje zo leeeeuk!!! Ben blij voor je. En lekker op tijd zeg. Gefeliciteerd!!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  17. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    3.021
    2.453
    113
    Oh ik ben helemaal afgedraaid... o_O
    6 rond rennende kleuters :eek: hahaha
    Het was heel gezellig, maar mijn man kon ze niet aan in z'n eentje hoor :oops: ik heb dus eigenlijk de hele middag aan zijn zijde moeten staan, terwijl de bedoeling was dat ik wat meer kon zitten zeg maar:o: jammer joh! Klap op de vuurpijl is onze oven net stuk gegaan, dus wij allemaal pizza in stukken gehakt en in de airfryer opgewarmd! :thumup:

    Nu eindelijk de voetjes omhoog en even niks :p
     
  18. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    @miniVosje gefeliciteerd met je kindjes! Wat een mooi verjaardagscadeau heb je je zoon gegeven.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  19. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Respect kinderfeestje hoogzwanger. Snap dat je man ondersteuning nodig had. Kan je nu ook genieten van de stilte in huis? Dat kon ik echt waarderen na het kinderfeestje. De stilte in huis
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.329
    113
    Ik ben blij dat de zon weg is en dat het komende 2 dagen minder wordt qua temperatuur.
    Vanochtend zette ik dus 5.15 hier de deur open en dat was echt zo heerlijk!
     
    Noralie87, MamaDiamantje en caatje87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina