denk ik niet.. meestal heb ik 2 dagen achter elkaar sowieso een smiley op cb.. misschien zelfs langer maar dan stop ik met testen haha
@Orchid24 ah :\ Nou hier is het gister niet gelukt, dus ook hier is de positiviteit weer een stuk minder aanwezig. Hopelijk vanavond nog.
1x kan genoeg zijn! Hier weer een lichte test.. nou mijn lichaam heeft vanalles gedaan de afgelopen 9 rondes en heb wel wat nep piekjes gehad maar zoals deze ronde is nieuw.. snap er echt niks meer van
1x kan inderdaad genoeg zijn Al heb je toch weer het gevoel van 'meer controle' als er nog een keer achteraan zou komen. Ik dan. En van het gevoel van controle word ik vrolijk Al zegt het natuurlijk niks. Ik hoop voor jou ook op snel controle en duidelijkheid! Ik had al zin om samen op dat bankje te gaan zitten wachten
Haha herkenbaar! Ik ben er bang voor.. ik denk dat ik morgen het ziekenhuis ga bellen en dan zullen ze waarschijnlijk provera gaan geven.. het zou fijn zijn als ik een echo kon krijgen om te zien of er een eisprong aan komt maar dat zal wel niet gebeuren kan ik ook meteen vragen wanneer behandeling weer door kan gaan..
@Tuttebelleke jeeehhh toch samen gezellig! Mijn teststreepje wordt zelfs donkerder dan controlestreep! Hij doet foto op de kop uploaden wanneer is jouw NOD?
NOD: Orchid24 - eerste kindje - 05 mei Tuttebelleke - tweede kindje - ? Zwanger: Mississippi - vierde kindje - .. mei 2020 Roosie91 - derde kindje - 19 aug 2020 Bevallen: Brinsa - 6 september - E. Imona - 2 oktober- L. Lotion - 7 oktober - L. Magnolia - 13 oktober - V.S. Langmuts - 10 januari - R.
NOD: Orchid24 - eerste kindje - 05 mei Tuttebelleke - tweede kindje - 02 mei Zwanger: Mississippi - vierde kindje - .. april 2020 Roosie91 - derde kindje - 19 aug 2020 Bevallen: Brinsa - 6 september - E. Imona - 2 oktober- L. Lotion - 7 oktober - L. Magnolia - 13 oktober - V.S. Langmuts - 10 januari - R.
@Orchid24 Jaaaaa! gezellig samen om zo'n keihard houten bankje He ho positievo! Als vanavond nou ook nog lukt, dan ben ik de rest van de wachtweken in 'hippie happy lovey'-modus
Haha hier hetzelfde! Wij hebben gisteren gedaan en wilden morgen doen, morgen zijn we ook 1 jaar getrouwd maar nou zitten mensen allemaal te zeggen probeer vanavond ook nog dus toch maar vanavond ook als we allebei zin hebben Ik ga duimen dat het lukt voor jullie vanavond!
Nou, hier is het m.b.v. een spuitje gelukt! Man opperde zelf vanmiddag om maar 'contact op te nemen met de dokter zodat die het in kon brengen', nadat het niet lukte. Dus toen heb ik gezegd dat we dat ook net zo goed zelf konden doen, aangezien we toch ook spuitjes in huis hebben. Net hebben we het nog 'gewoon' geprobeerd, maar daarna toch maar besloten om het via het spuitje te proberen. Geen idee of we het 'goed' hebben gedaan, maar goed... hoe 'fout' kan je zoiets doen? Wat zijn de veelgemaakte beginnersfouten @Orchid24 ? Maar we dingen dus vrolijk mee deze maand! Al was het wel echt sneu voor m'n man, hij voelde zich echt wel heel bezwaard. Ik heb hem wat op kunnen beuren met het bericht dat ik er regelmatig over lees op het forum, dus dat was wel fijn
Wat goed! Ja mannen vinden het vaak moeilijk, alsof ze falen maar het is helemaal niet gek en het is ook even wennen! Fijn dat je hem wel hebt kunnen opbeuren en handig dat jullie het al in huis hadden! Hoe hebben jullie het gedaan?
@Orchid24 haha, hoeveel manieren zijn er? Hij vult het potje, spuitje wordt gevuld, ingebracht en even met de benen omhoog blijven liggen. Tussen vullen van het potje en inbrengen zat 1 à 2 minuten. Verder niets bijzonders gedaan tijdens het 'vervoer' naar de slaapkamer. Hoe doen jullie het?
Klinkt goed! Weet niet of jullie gedaan hebben, maar het potje en spuitje beetje op lichaamstemperatuur. Dus gewoon even in je handen houden of onder je trui ofzo voordat je gebruikt. Maar ik weet niet of dat echt zo dodend is verder, maar als jullie dat nog niet gedaan hebben (hopelijk is het niet nodig) dan is dat misschien voor de volgende keer! Mijn man hield dan potje vaak eerst even in zijn handen of onder trui voordat ie het ging doen en ik had ondertussen spuitje in hand. Maar soms denk ik word het dan weer niet te warm maar geen idee in ieder geval niet heel koud moet het zijn volgensmij
@Orchid24 We hebben het materiaal niet eerst op lichaamstemperatuur gebracht nee. Dat is een goede voor een eventueel volgende keer! Heb jij je smiley nog gehad? Of na die donkere dipstick niet meer met Clearblue getest? En hebben jullie nog wat leuks gepland voor vandaag? Hier ben ik vandaag op mijn werk aan het examineren. Zo fijn om weer wat mensen te zien! Dan merk ik wel goed dat ik dat gemist heb.
Dat is voor een volgende keer, maar blijven echt nog wel genoeg levende over en seks was 2 dagen ervoor ook gelukt toch? dus hopelijk is het gewoon niet nodig meer! Ja ik heb gisteren nog een smiley gehad haha! Sindsdien ben ik ook erg vrolijk haha, vanmorgen nog seks gehad. Dus nu weer 2 weken afwachten! Wij hadden vanmorgen gebakjes opgehaald bij iemand die ze thuis maakt, erggg lekker! En even kort gefietst en foto album bekeken van onze trouwdag Ohh lijkt me heerlijk ja! Geniet ervan dan!
@Orchid24 Wat fijn dat de smiley toch nog gevonden is én dat jullie hem goed hebben kunnen benutten! Lekker gebakjes! Wij zitten even op rantsoen; tijdens de eerste weken van de corona-thuis-zit-situatie hebben we ons iets te veel laten gaan
hahaha ja het is echt inhouden he, merk ook dat je toch sneller geneigd ben wat ongezonde dingen in die kar te leggen maar het lukt ons nog wel goed, maarja gisteren eerste trouwdag jubileum kon niet zonder gebakjes natuurlijk Ik ben wel heel benieuwd hoe ik deze wachtweken door kom, werk natuurlijk al heel lang niet meer dus wat dat betreft geen verschil maar vanaf 6 dpo ga ik er altijd meer mee bezig zijn en kan nu niet naar winkelcentrum en ik heb deze ronde wel meer hoop.. hoe sta jij erin?
@Orchid24 Heel logisch dat je je eerste jubileumdag wilde vieren! Gaan wij ook zeker doen t.z.t Ik ben ook wel hoopvol; we hebben gedaan wat we konden. Over een week zal het inderdaad wel wat meer gaan spelen, al heb ik de afgelopen maanden ieder kwaaltje wel een keer gevoeld. Hopelijk kan ik me dat volgende week ook nog voorhouden en maak ik mezelf niet al te gek. Ik ben wel weer begonnen mee te schrijven in 'symptomen per dpo'... mezelf een klein beetje gek maken mag best