Wij zijn op vakantie op Mallorca. Met 2 kids onder de 2 en ik ben MOE! En KAPOT van de 10 dagen met huilende, ontregelde kinderen. Een dreumes waarbij alles NEE is.... niet bij t zwembad of op t strand slaapt. Baby die alles maar dan ALLES van tafel veegt en gooit en serieus alles op eet.... Morgen naar huis. YES
Ik doe met jou mee. Heerlijk om een beetje tijd voor jezelf te hebben, kan niet wachten tot mini zo ver is.
Doe ik met je mee. Hier ging de vlag echt uit hoor toen de middelste (was toen nog de jongste) ook naar school ging...
Met hun mond? Ik dacht al waarom is neus uitzuigen met (een van de) apparaatje (van bijv otrivin) vies dan? Snot komt niet bij je mond ofzo maar het filtertje in. Overigens laat ik her wel Mn man doen want ik vind het zielig hahaha
Ik ook! Terwijl ik er gek genoeg nooit moeite mee heb als hij gaat logeren of ik zelf een weekend weg ga!
Haha daar heb ik al moeite mee, hij is 1 keer uit logeren geweest en toen ging ik hem al om 8 uur ophalen
Dat ik nu al uitkijk naar mn verlof en dan met name naar de dagen waarop mn zoontje bij mn moeder op kdv is. Hele dag voor mezelf!! Heerlijk!
De buren vieren vandaag de verjaardag van hun kind in de tuin en ik vind dat altijd vreselijk. Zoveel herrie en drukke kinderen op bezoek. Had me verheugd op een dag lekker in de tuin maar dat kan ik wel vergeten. En dat terwijl wij elk weekend wel bezoek hebben van vrienden of familie, maar ik denk dat wij niet zo hysterisch zijn.
Dit had ik vrijdag. Kinderen weg. Lekker weer. Relaxen in de tuin. Kinderfeestje met zeven kleuters bij de buren. Vreselijk!
Ik heb een nieuwe plant gekocht voor een stukje border die nog leeg stond. Was nog best prijzig eigenlijk. Blijkt het een eenjarige plant te zijn, dus over een paar maanden is ie dood. Ik denk dat ik het maar niet tegen mijn man ga zeggen..
Ik biechtop dat, nu mijn broer en schoonzus gescheiden zijn, ik helemaal achter haar sta en niet achter hem.
Ik loop me al de hele middag groen en geel te ergeren aan de nieuwe vlam van mn buurvrouw. Die de hele tijd in de tuin sigaretten staat de roken, door de schutting gluurt en met een heel harde en irritante stem continue staat te wauwelen. Ik hoop niet dat deze relatie lang stand houdt.