Ik heb een appartement gevonden voor mijn zoon en mij. Zo blij Maar nu moet ik enorm veel gaan kopen natuurlijk. Ik ben niet zo bekend met de winkel de action, heb er tot nu toe alleen af en toe prulletjes gekocht. Ben een beetje op hun site aan het kijken en ik vraag me af hoe de kwaliteit van de handdoeken, dekbedovertrekken bij de action is. Wat hebben jullie in huis van de action en waar zijn jullie tevreden over? Blijven de handdoeken lang mooi? Zijn jullie tevreden over hun dekbedovertrekken? Hebben jullie meubeltjes van de action of must have accesoires? Ben heel benieuwd.
Gefeliciteerd! Ik heb 8jaar geleden daar mijn keukentextiel gekocht. Handdoeken en theedoeken zijn nog ok, duidelijk gebruikt maar nog heel. Vaatdofkjes vallen de gaten in inmiddels. Ik was alles op 60gr, vaatdoekjes max 1dag in gebruik. Hand en theedoeken maximaal 2 dagen. Dekbedovertrekken geen ervaring mee. Hoeslakens wel, die waren 'vroeger' van betere kwaliteit. Heb er onlangs nieuwe gekocht (jersey) en die zijn nu al pillig. De oude (gewoon katoen) raken nu op maar niet pillig of verwassen, elastiek ook nog goed. Beddengoed was ik minimaal 1x pw, ook op 60gr. Klusmateriaal haal ik ook altijd bij action. Dus afplakband, kwasten, rollers maar ook gereedschap. Prima kwaliteit, zeker in verhouding met de prijs. Oh lampen haal ik ook altijd daar. Deco spullen en servies enzo koop ik daar nooit. Maar dat is meer smaakgevoelig dan kwaliteit.
De dikkere handdoeken vam de action zijn erg fijn en blijven heel mooi en vervormen ook niet. Dat zijn deze; Ik heb hier de handoeken, badlakens en washandjes van (wel andere kleur dan deze grijs). Verder zijn de hoeslakens van Hotel Royal ook goed en blijven in vorm. Beddenovertrek alleen ooit eens kinder overtrek gekocht (van paw patrol), maar die was toen erg dun van stof. Dus dat zou ik niet zo snel daar meer kopen. Verder hier veel vd action. Oa handdoekenrek voor aan de muur met zuignappen in de douche. En een opbergrek en (fruit)mand voor de badspullen. (Ps, ik gebruik het rek zonder zuignappen en gewoon staand in een hoek) Verd heb ik onlangs niet iets gehaald qua groter huishoudelijk spul, maar ik kom er graag haha
Ja, die dikke handdoeken zijn prima, ik heb hetzelfde fruitschaaltje al hierboven met ern mat zwart bord er onder, ook van de Action. Ooit eens gehad dat fruit was gaan lekken en ik een rottige plek op mijn aanrecht had gekregen. Dekbedovertrekken haal ik er niet meer. Vaak niet 100% katoen, kreeg rulletjes en het zag er gewoon goedkoop uit. Kun je beter naar Ikea en AH, de Makro enz. hebben ook vaak in zo'n bak met 50% korting van Cinderella, Ten Cate enz. wat. En inderdaad, ik haal veel van de klusafdeling.
Handdoeken zijn prima, theedoeken etc ook. Beddengoed zou ik bij de ikea halen, kan heel goedkoop en goede kwaliteit
Gefeliciteerd!!! Beddengoed heb ik 1 keer gehaald. Maar dat was niet 100 katoen. Zou ik dus de volgende keer beter naar kijken. Beddengoed van de Hema kan ook. Soms in de aanbieding. Ik haal er voornamelijk klus spul, knutselspullen en alluminiumfolie, bakpapier etc.
De luxere variant handdoeken. Die goedkopere vallen vrij snel de gaten in. Klusspullen, vaat,thee en handdoeken, schoonmaakspul, kookgerei ( geen aardappelschilmessen, die zijn zo bot, opbergbakken, gordijnen. Accessoires moet je zelf denk ik bekijken
Haal vooral vaak opbergdozen, plastic bakjes etc bij action. Lampen idd ook. En verfbakjes etc.. ook schoonmaak materialen (emmers, sponzen etc) Ik ben zelf altijd erg tevreden over handdoeken van de hema. Met stapelkorting ook mooie prijzen! Ik heb toevallig twee weken geleden grote strand handdoeken gekocht bij de action voor de vakantie. Maar kan ik nog niet over oordelen, ga ik pas van de zomer gebruiken.
Oooooo ja! Ik koop er echt heel veel. Niet voor niets is het m’n favoriete winkel Ik bedenk me vaak eerst: kan ik het bij de Action kopen of moet ik het ergens anders halen? Er is maar weinig waar ik niet tevreden over ben. Van handdoeken tot keukenspullen tot eten en zelfs slippers en oorbellen. Wij hebben hoeslakens waar we erg tevreden over zijn en ook de theedoeken en vaatddoeken zijn prima. Verhuisdozen? Action. Schoonmaakspullen. Action. Leuke prullen? Action. Babyspullen? Action. Tandpasta? Bodylotion? Shampoo? Deo? Álles. Waarom meer betalen? Gefeliciteerd met je huis! En PB me voor meer tips!
Ik vond de verhuisdozen echt niet goed. Heb er een paar gekocht, toen we nog wat tekort kwamen, maar ze zakken snel door of scheuren bij de handvatten. De rest kon een stuk meer hebben.
Vergeet de liddl niet voor dekbedovertrekken, moltons en hoeslakens. Niet duur en goede kwaliteit. Verder is de action ideaal.
Geen afplaktape vd Action iig. Wat een rotspul, trek het steeds kapot en dekt niet goed af Voor de rest: naar de Action!!! Vooral schoonmaakspul, keukenrotzooi, prullen en kaarsjes, klusspullen zoals sausrollers, tuinversiersels en gereedschap, enz enz.
ze hebben momenteel ook super tof behang! En ik heb 2 kamertjes uit "nood" behangen met t behang van de action en kan t iedereen aanraden super fijn!