Dit is zo herkenbaar voor mij. De eerste week overtijd had ik het ook. Steeds denken van ja daar is het en dan komt er niks. Ben benieuwd. Ergens heb ik zoiets van en nu? Weer testen? Weer negatief? Wacht nog wel even. Hoop voor jou dat de niet komen en dat je woensdag positief mag testen. Succes!!
Jeetje, wat rot die onzekerheid he. Ik ga ook op volle toeren duimen hoor en veel succes woensdag!! Liefs Angela.
O.. Natasja ik ga ook heeeel hart voor je DUIMEN hoor Laat die pijn dan maar voor een goed doel zijn he Want zo erg heb ik het nog niet gehad ,hoe jij hem heb Nou spannend hoor liefs manon.
Nou dames, Gister avond vroeg naar bed gegaan, mijn buik/rug en benen deden echt veel zeer... werd er helemaal niet goed van. Na een half uurtje in bed had ik echt veel buikpijn, heb dus de halve nacht met een hittepit op mijn buik gelegen... uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen.. Vanmorgen verwachtte ik dus een bloed bad in mijn maandverbandje... niks bij afvegen niks Nou ja.... mijn darmen rommelen nu ook eens mee. Nou ik ben op alles voorbereid... heb inleg kruisje om en tampons in mijn tas...maar weer wachten.. bedankt voor al het duimen he! groetjes
Heb het hele verhaal gelezen , jeeeh wat spannend. Hoop dat je woensdag kan testen en 2 strepen ziet!!! gr. cassandra
Mijn duimen draaien ook nog steeds Vind het echt wel spannend . Hoop dat de test posi is woensdag Groetjes Joyce
Nou Natasja, je houdt het wel spannend zeg. Ik hoop voor je dat je woensdag positief test! Ik duim voor je. Gina
Jee Natasja, wat spannend! Nou ik hoop gewoon voor je dat je woensdag gewoon positief test. Groetjes Anna.
Nou Natasja, hoop echt voor je dat je zwanger bent. Als ik jouw berichtjes lees kan het toch heel goed mogelijk zijn dat het raak is. Maar je weet ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden . Maar aan de andere kant: de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Heel veel succes woensdag; duim, duim, duim, duim. Silly
jeeeetje wat spannend!!! ik leef echt helemaal mee! hoop zo voor je dat het toch raak is! ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen en hoop zoooo dat het raak is meid!!!! hopelijk blijven de duivels weg en is het raak knuff!!
Klinkt me heel bekend in de oren.. Zou me niks verbazen dat je toch zwanger bent! Maar we wachten af, spannend hoor! Ik duim met de duimers mee!! groetjes Kalush
Ja dat een lijf je in de maling kan nemen weet ik maar al te goed!! hihihi daarom ga ik er nog steeds van uit dat ik ongesteld ga worden. Heb wel vaker deze klachtjes gehad maar dat was altijd voor ik ongesteld moest worden... nu ben ik al 4 dagen overtijd. Ben net terug van mijn werk.. heb vandaag bijna geen buikijn gehad... veel last van mijn onderrug... en mijn linkerbeen. Af en toe een beetje bruin met vegen maar meer niet dan wel... Dat was het... hahahahahah
Nou ja , het klinkt wel hoopgevend . Jammer dat je lijf je zo voor de gek kunt houden Maar ik ben nu toch wel heeeeeeeeeeel benieuwd hoor . Kan bijna niet wachten tot je getest hebt Ik duim natuurlijk nog steeds mee . Groetjes Joyce