David Lloyd

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Wie sport er bij David Lloyd en wat betaal jij per maand?

Wij zitten er aan te denken om er als gezin te gaan sporten. Althans. Zoontje kan mooi naar de opvang daar en zo kunnen wij gezellig samen gaan.

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Staat dat niet op hun site vermeld bij prijzen?

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wij betalen 150 dacht ik, voor het hele gezin. 4 personen. Dochter heeft zwemlessen daar dus dan moet een van de ouders en kind ook lid zijn. En aangezien jongste dochter ook graag zwemt en dus ook lid moest zijn om gebruik van het zwembad te mogen maken, was het voordelig om dan maar allemaal lid te worden. Als je van voordelig kan spreken dan. ;) Zwemlessen komen er ook nog bij, iets van 112 euro per kwartaal. Maar het is wel onbeperkt dus je kan overal gebruik van maken zo vaak je wil.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Heb een tijdje terug geinformeerd bij David Lloyd in centrum van Rdam en daar was het over de 100,- pm voor mij en mn zoontje van 2.

5. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Werken ze nog steeds met jaarcontracten? Was nl 8 jaar terug wel zo

6. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

serieus € 100,00????:$:$:$

dan is bij mij de lol er al snel af!! dat is bijna 3 weken eten bij ons.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja, David Lloyd is belachelijk duur, ze zetten niet voor niks nergens prijzen openbaar :p
    Ohnee, dat is zogenaamd omdat het zo'n exclusieve club is ;)

8. Partyrocker

Wauw... 100 euro.
    Dat is wel een heel bijzonder bedrag dan zeg. Dan zullen ze wel leegloop hebben daar inmiddels.

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wij betaalden toen 120 p mnd met z'n tweeën in Blijdorp. De sportschool is prachtig. Met zwembad, begeleiding. Leuke groepslessen en kinderopvang. Maar wij gingen echt veel te weinig en t is een flink bedrag. Dus hier is het einde abbo.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Healthcity bij de boompjes heeft ook opvang, alleen niet op alle tijden volgens mij. Staat wel op hun website. Die zijn iig een stuk goedkoper dan David Lloyd.

11. Partyrocker

Ooooo maar 120 euro valt dan nog wel mee. Daar kom je ook uit bij andere duurdere sportscholen in de buurt.
    Het gaat mij ook echt voornamelijk over de kinderopvang hoor en nog meer dingen.

12. Partyrocker

Ah net even gebeld naar David Lloyd. Toch even checken.
    Kom ook uit rond de 100 a 120 euro per maand voor ons drietjes. Stukken aantrekkelijker zo. Morgen gaan we even kijken.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Je komt uit Rotterdam toch? Die in Blijdorp heeft een zwembad en een sauna! (Hofplein misschien ook wel, maar daar ben ik nooit geweest)

Deel Deze Pagina