Chirurg! En dat werd kassiere, wiskunde docent, software-programmeur, software-tester, memmie en wiskunde docent. Chirurg wordt het niet meer, maar ik ben wel in voor iets nieuws, misschien cursus geven bij IT-bedrijven?
Ik sluit me aan bij Caithlin... wilde jarenlang dierenarts worden, maar had geen wis- en natuurkunde knobbel. Nu ben ik lerares Engels en werk ik al 17 jaar met dieren... als vrijwilliger in een dierenasiel!
Dierenarts is populair bij kleine meisjes merk ik Ben het uiteindelijk niet gaan doen omdat ik dacht nooit iemand zijn hond of kat te kunnen laten inslapen Uiteindelijk in de loop der tijd nog bijna in een proefdiercentrum gewerkt als verzorger. En enige tijd bij een vogelopvang/asiel gewerkt. Waar ik dus wel degelijk vogels heb laten inslapen... Inmiddels zegt het verstand soms kennelijk toch "tja.. het is wel zielig.. maar laten leven is zieliger" En nog een tijdje schooljuf willen worden. Liefst op een kleuterschool Ook op de middelbare school hielp ik 1 middag in de week bij de kleuters op de basisschool naast me En tja.. dan heb je je middelbare school diploma.. en weet je niet wat je wil worden Dus maar iets algemeens gaan doen omdat i volgens mijn decaan daarna nog alle keuze had. MEAO.... En daarna bleek de keuze toch verdomd tegen te vallen. Na een jaartje werken.. nog een jaartje in de dienstverlening gestudeerd... En op een dag word je wakker.. dan ben je IT-er Binnenkort hoop ik wakker te worden... en wat anders te zijn Maar wat precies... dat zien we wel CV is klaar... eerste brief is de deur uit... wachten nu maar
Wil vroeger altijd of visser worden op urk (hoe kóm je dr bij) of rij instructeur... En rij instructeur is het geworden...
Toen ik acht was wilde ik schrijfster worden, en eigenlijk wil ik dat nog steeds. Ik heb ook journalistiek gestudeerd, maar dat wereldje paste niet echt bij me. (Journalistiek = hard, Belle = zacht.) Op mijn 27e laten heb ik me laten omscholen tot verpleegkundige (BBL, werken en leren tegelijk, helemaal goed!) en ik kan alleen maar zeggen dat de psychiatrie een buitengewoon inspirerende omgeving is voor een wannabe-schrijfster. Dus wie weet... Belle, nooit te oud om te switchen.
Ik zei altijd als ik met mijn poppen in de weer was,dat ik moeder wilde worden...dat ben ik nu 2x En toen ik een jaar of 10/11 was wilde ik graag Kraamverzorgster worden,maar helaas is dat er (nog)niet van gekomen,maar wil wel iets in de zorg doen/leren binnenkort
Nou Belle, ik heb een aantal topics van je gelezen en me dunkt dat jij een goede schrijfster bent. Als jij een boek schrijft zal ik m zeker kopen ! -X-
Ik wou altijd graag kapster of dierenarts worden En ik werk nu in de zorg dus is het beide niet geworden
Ik wilde bij de marine, onbekende landen ontdekken. Wist ik veel dat de marine iets heel anders inhoudt... En anders wilde ik schrijfster worden. Ben nu journalist maar wil meer het onderzoek ingaan. Mij ligt dat wereldje ook niet echt. Dus meer onderzoek gaan doen en daar over schrijven want schrijven vind ik nog steeds heel leuk.