Hey dames, Ik heb 29-3 een curettage gehad na een MA vanaf wanneer moet ik nou rekenen als ik ongi wordt? Ik ben de draad een beetje kwijt en hoop een kortere cyclus dan mijn eerste van 61 dagen! (liever nog dat ik positief test natuurlijk) Ik heb nu al twee dagen een beetje bruin verlies gister iets meer als vandaag... En vroeger had ik 1 dag bruin en dan knallend ongi...
Hallo, Volgens mij is het heel moeilijk te berekenen na een miskrraam /operatie / curretage. Ik ben op 7 april geopereerd en had toen nog HCG van rond de 1600/1700 vermoed ik (de dag er voor was het rond de 1550, weet het niet precies meer). En als ik het goed begrijp ben je na het stoppen met de pil gelijk zwanger geraakt bij een cyclus van 61 dagen? Dan is het helemaal moeilijk in te schatten. Helaas dus afwachten, maar je bent wat dat betreft niet alleen (zit in het zelfde schuitje) Liefs, Kweenie
Nee na de pil eerst een cyclus van 61 dagen toen ongi en daarna zwanger! Met een cyclus van +/- 35/40 dagen! Hmm afwachten dus dan maar...
Aaah, dat is al weer een stuk positiever . Weet je wat je HCG was op het moment van je curretage? Ik werd na mijn 1e BBZ (jaja, ik win nooit wat maar 2 x een BBZ achter elkaar dat krijg ik dan weer wel) na 40 dagen ongesteld. Voor mijn doen heel netjes, maar bij die (besparende) ingreep zat ik rond de 300. Denk dus dat ik dit keer wat langer geduld moet hebben (maar we houden nu toch een time-out). Als je HCG niet al te hoog was op 29 maart dan duurt het misschien niet zo heel lang meer. Laten we het hopen! x
Hier duurde het 6 wk en ben nu eindelijk ongie. Ook ik heb soms een lange cyclus maar dat is als ik te zwaar ben. Nu weer 5kilo afgevallen en ben weer ongie. Heb wel wat bruinig gehad en dat was bij mij eisprong. bij mijn 3 mk duurde het 3 maanden dus dit is erg snel ha ha. Succes met wachten dames
ik heb 20 januari een miskraam gehad en heb 3 maand na die tyd een bloedprop rondgelopen eind maart istie er uitgehaadl en begin april nog steeds niet ongesteld heb toen een tip gekregen om natuurlijke pillen te gaan halen merk vitotaal regelmatige menstruatie monnikspeper. en heb mijn oude cyclus weer terug de gyn vond het bijzonder want hij had een idee dat het nog wel een half jaar zou duren.
Een cyclus berekenen kan sowieso eigenlijk al niet, maar na een miskraam en curettage is het gewoon afwachten wat je cyclus doet... Ik heb de afgelopen 4 cycli qua lengte wel redelijk normale cycli gehad, maar m'n LF is wisselend geweest en lijkt zich nu pas weer te stabiliseren, de laatste twee cycli, (eerste twee een LF van 7 en van 8 dagen, laatste twee een LF van 12 en van 11 dagen). Als je er wat controle over wilt hebben, kun je het beste gaan tempen, (daarmee kun je met zekerheid je ei aanwijzen achteraf), of ovutesten gaan gebruiken, (dan zie je je LH-piek en weet je dat je waarschijnlijk binnen 48 uur daarna een eisprong hebt). Ik ben dus gaan tempen na de miskraam, omdat ik een beetje wilde weten waar ik aan toe zou zijn en geen zin had om ellenlang te gaan zitten wachten op een menstruatie en niet te weten of testen dan wel of niet zinvol zou zijn... Om je cyclus op regel te krijgen, kun je visoliecapsules gebruiken. Die brengen je cyclus op regel en verlengen je LF (de fase tussen eisprong en menstruatie: die moet idealiter ergens tussen de 10 en 18 dagen zijn).
Ik werd 36 dagen na de curretage weer ongesteld, heb dus gerekend vanaf de dag van de curretage. Cyclus daarna was 35 geloof ik.