ben ik nou gek of niet?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door mirell, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vanmorgen afgesproken met mijn schoonzusje dat de kids hun schoen mochten zetten en ze zouden meteen ff een bakkie komen doen(we wonen heel erg dicht bij elkaar)
    ik vraag of ze dan om 7 uur zouden willen komen en ja dat was prima.
    ik snel om 18.15 naar boven toe terwijl man nog aan t eten was snel de strijk spulletjes gedaan mijn meisje verschoont en aangekleed dus was maar met hoop gehaast net om 7 uur klaar.
    maar pas na half 8 kwamen ze dan op visite (me rot gehaast voor niets)
    ik zeg alleen dat ik het vervelend vind omdat ik me heb moeten haasten met eten en alle dingentjes om de kleine meid heen(ben nog geen eens 2 weekjes mama)om om 7 uur klaar te zijn zodat ik aandacht heb voor mijn neefje en nichtje en visite.
    pakt ze de kids op en gaat ze boos naar huis toe :confused:
    ik zat echt helemaal met mijn mond open aan tafel van wat is dit nu weer?
    ben niet boos geworden ofzo heb alleen gezegt dat ik het vervelend vond omdat mijn avonden al zo kort zijn en we ook overal aan moeten wennen maar schijnbaar is daar geen begrip voor.
    ben nu best wel verdrietig :cry:

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    huh..okey!
    Nou ik vind het ook erg apart..

Maar als jouw kindje straks ook ouder is..en je er misschien zelfs wel 2 (of 3 of zelfs meer :) ) hebt zul je zien dat met kinderen op tijd komen ook best wel lastig is..
    Dus ik snap wel dat ze te laat is en dat ze wellicht niet echt snapt waarom jij het dan perse vervelend vindt..
    maar waarom ze boos op staat en weggaat..tsja..

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ja ik snap dat laatste ook niet.
    en dat je met 2 kids niet op tijd kunt zijn oke maar ze woont tegenover mij en een belletje om te zeggen we komen half uur later was wel prettig geweest.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha ik hou er ab-so-luut niet van als mensen niet op tijd komen. Gelukkig weten mijn vriendinnen dat :p Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat het met kinderen niet altijd mogelijk is om precies op tijd te zal, alhoewel mijn vader bijvoorbeeld wel altijd op tijd is met 4 kleine kinderen. Dus het kan wel.

Maar dat weglopen? Tsja, niet heel volwassen. Ik zou haar gewoon morgen even bellen of even langsgaan en het uitpraten. Waarschijnlijk is de lucht dan zo geklaard.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Tuurlijk kan je met 2 kinderen ook op tijd zijn, waarom niet? Kwestie van plannen. Zelf ben ik een chaoot, dus plannen is niet mijn sterkste kant, maar mijn zoontje moet wel elke ochtend op tijd op school zijn, en dat lukt ook met 2 kinderen (want de jongste moet ik ook elke ochtend meeslepen). Zou wat moois zijn dat hij tig keer te laat zou komen, omdat het zo moeilijk is om op tijd te komen als je 2 kinderen hebt..

Vind het ook bijzonder overdreven van je schoonzusje. Jeetje, moet je dan altijd maar je mond houden voor de goede vrede? Ze wàren toch ook een half uur later dan afgesproken? Dus je hebt niets verkeerds gezegt. Heel vervelend voor jou dat je nu verdrietig bent, terwijl je zo je best hebt gedaan om op tijd voor zoiets gezelligs klaar wilde zijn....

Heb je nog iets gehoord inmiddels?

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    we hebben het gelukkig uitgepraat.
    heb haar gezegt dat ook mijn wereldje met een baby ff op zijn kop staat.
    zij had haar moeder 6 weken in huis na haar bevalling en ik doe t wel gewoon alleen met mijn mannetje.
    en aghhh ik ben inderdaad ook iemand die een hekel heeft aan te laat komen.als ik afspraak maak.
    maar zei vond t raar dat ze op afspraak moest komen omdat we altijd zo bij elkaar binnen komen.
    maar ik had juist 7 uur gezegt omdat we ook vroeg naar bed wilden.
    maar t is allemaal goedgekomen.

Deel Deze Pagina