Ik had op 22 dec ongesteld moeten worden maar er is nog niks te zien. Wel had ik een paar dagen voor m'n menstruatie hevige pijn in mijn buik. Steeds naart de w.c. gelopen om te kijken of het er was maar er was niks. Nu heb ik dat gevoel helemaal niet meer zelfs niet een beetje. Ik zou een test kunnen doen maar durf niet zo goed. Wie kent dit gevoel ook of heeft het gehad?
Ik zou een test doen. Dan weet je het echt zeker, Die pijn in je buik kan zowel betekenen dat je ongi eraan komt, maar ook dat je zwanger bent. Hoe eng ook, een test kan je alleen zekerheid geven, Succes en ik hoop dat het raak is,
Hoi hoi, Ik ben net 3 maanden geleden gestopt met de pil, en de keren erna ben ik gewoon precies optijd ongesteld geworden. Ik ga morgen maar de test doen 1ste kerst wel een mooie dag.
vanmorgen de test gedaan m'n vriend was helemaal zenuwachtig maar helaas hij gaf aan dat we niet zwanger zijn. Nu maar snel ongi worden.
Misschien te vroeg getest? Geen bloed geeft moed zei iemand op deze site. Daar hou ik me beetje aan vast. Ik had 12 december ongi moeten worden en zie mijn banner... Twee negatieve testen.