Crackers zijn niet zo goed om mee af te vallen.. Daar zit witmeel in.. (bloem) dat maakt dik.. Met clean eating val je goed en gezond af, zonder dat je je in moet houden.. gewoon normaal eten.. hardlopen en krachttraining.. Maar ik houd van die sesam knackebrod crackers van bolletje.. en ook de simpele cream crackers..
Ik zou havermout doen.. lekker met een banaantje erdoor.. goed begin van de dag..je kunt er echt even op teren..
ik maak wel eens zelf crackers en doe het dan ongeveer zoals dit Eten maken: Crackers sesam-boekweit-haver-spelt
je mag gewoon crackers eten als je wil afvallen hoor. ik volg nu al 11 maanden een programma met weekmenu's en ik mag gewoon crackers eten, maar dan wel volkoren. en let op wat je erop smeert. al mag ik nog best veel beleg eten.
het is niet zo dat het niet mag, maar ik gaf aan wat een betere manier is.. afvallen met crackers is niet echt gezond zeg maar.. ligt er overigens wel aan waarvan ze zijn gemaakt uiteraard, maar de goedkope creamcrackers zijn dan niet handig, dat zijn dikmakers
Wasa volkoren vind ik erg lekker. Het allerlekkerste vond ik lu vitalu met sesam. En dan met roomboter en hagelslag haha Die heb ik in de ban gedaan
de volkoren zijn wel gezond anders had ik ze niet mogen eten.... ik ben met het programma al 35 kg kwijt
Havermout idd, daar kan je eindeloos mee varieren... En idd de site van Inge van Haselen heb ik al wat tips afgehaald. En Irene Lelieveld heeft meerdere boeken over clean eten met lekkere recepten erin staan Ik neem zelf Brinta, ook lekker
Even opgezocht wat clean eating is. Wel interessant. Lijkt wel heel erg op eten volgens de voedselzandloper
Hier niet zozeer om af te vallen maar we proberen gezonder te leven. Tarwe laten we grotendeels achterwege. Hier volkoren roggecrackers (AH). Als ontbijt yoghurt met havermout, noten, zaden en fruit. Ik eet nog max 2 boterhammen per dag en meestal spelt. Hier geen suiker, minder koolhydraten, wel juist vetten. We voelen ons beter en vallen ook nog af.
Je kunt rijstewafels proberen en dan wel royaal beleggen met vetten en eiwitten! Dus besmeren met roomboter en plakken kipfilet, pluk kiemgroenten erop of reepjes avocado en lekker happen! Verder at ik regelmatig de crackers van atkins.. Deze bestaan puur uit vezels wat goed is voor je stoelgang en bevatten maar 1 gr verteerbare kh... Ook dik beleggen met roomboter en eiwitten en dan kan ik een hele morgen op 2 crackers teren!